Wij wonen in een redelijk nieuw huis uit 2012 met goede isolatie. Uitdaging is om in huis overal snel internet te hebben. Daarmee bedoel ik dat ik misschien wat overdreven overal de 2gb van odido wil behalen met een nieuw wifi setje.
Op iedere etage heb ik een cat7 liggen ( zolder, kinderkamers, meterkast)
Iemand een tip met welk set dit haalbaar is. Op dit moment heb ik een orbi 853 set waar ik rond 950 Mbps haal. Dit setje van orbi heb ik verkocht en wil daarvoor iets nieuws hebben.2x Laptop, iPhone 16 pro hebben al wifi 7.
Snelheid heb ik nodig voor het werk bestanden van 100 gb of meer moeten vaker gedownload, bewerkt en geüpload worden ( uploaden gebeurt dan tussen het werk door)
Op iedere etage heb ik een cat7 liggen ( zolder, kinderkamers, meterkast)
Iemand een tip met welk set dit haalbaar is. Op dit moment heb ik een orbi 853 set waar ik rond 950 Mbps haal. Dit setje van orbi heb ik verkocht en wil daarvoor iets nieuws hebben.2x Laptop, iPhone 16 pro hebben al wifi 7.
Snelheid heb ik nodig voor het werk bestanden van 100 gb of meer moeten vaker gedownload, bewerkt en geüpload worden ( uploaden gebeurt dan tussen het werk door)