GMKtec Problemen met display drivers

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse van Dijk
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-10-2024
Mijn vraag
iemand enige idee hoe je hier een verse windows 11 op krijgt met werkende drivers windows installeren lukt wel echter het doen van drivers gaat die constant op kapot.

Relevante software en hardware die ik gebruik
model k4
AMD Ryzen 9 7940HS, 32GB DDR5 1TB SSD

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
het instaleren van de windows die zij zelf aanleveren op hun website hij installeert alles dan start je de nuc opnieuw op en er gebeurt niks . doet echter niks hij begint te blazen en dat is het. ook heb ik geprobeerd de standaard windows van Microsoft te installeren dit lukt echter zodra ik bij de displaydriver aankomen krijg ik zwart scherm herstart die en komt die niet meer in windows.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:48

nelizmastr

Goed wies kapot

Al een andere video driver geprobeerd? Het is AMD, dus haal eens de nieuwste van de AMD website.

Als je hetzelfde probleem blijft houden is het mogelijk een hardware defect en kun je wellicht het beste een case aanmaken bij de supportafdeling of een RMA aanvragen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse van Dijk
Ik heb de nieuwste drivers al geprobeerd dat lost niks op echter op linux werkt alles wel naar behoren dat is het apparte aan het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:43
Als het probleem ontstaat na updaten van de grafische driver zou ik die eens blokkeren voor updates?
Windows laten stoppen met driver update werkt niet. (toch wel)
Dat moet je dan wel offline doen natuurlijk.

Wat ik zelf wel eens doe bij zulke gevallen, scherm GPU gaat op zwart/geen beeld, is een unattended remote control erop zetten.
Aangenomen natuurlijk dat het alleen een GPU/Display probleem is en je systeem verder normaal functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse van Dijk
als ik de drivers niet update is het scherm extreem ingezoomed en draait die op 480p dus dan is het syteem niet bruikbaar dat is ook de reden dat die juist moet updaten.