Ik vond dit topic omdat ik er expliciet naar zocht vanwege mijn negatieve review over de slechte garantie door Megekko. Mijn review was na een uur al begraven was onder heel veel positieve reacties van mensen die nog nooit eerder een review of één reactie of iets anders op tweakers hebben geplaatst. Allemaal accounts met een karma van niks.
Bij de meeste is de aanleiding dat ze een prijs kunnen winnen.
Dit zijn allemaal klanten die nog niet met de aftersales te maken hebben gehad maar alleen iets besteld en geleverd hebben gekregen. Dat zal ook in het overgrote deel van de transacties dan ook wel goed gaan anders verkoopt die zaak niet maar dat zegt dus niets over de echte service van deze webwinkel die dus niet zo best is in mijn ervaring.
Bij de meeste is de aanleiding dat ze een prijs kunnen winnen.
Dit zijn allemaal klanten die nog niet met de aftersales te maken hebben gehad maar alleen iets besteld en geleverd hebben gekregen. Dat zal ook in het overgrote deel van de transacties dan ook wel goed gaan anders verkoopt die zaak niet maar dat zegt dus niets over de echte service van deze webwinkel die dus niet zo best is in mijn ervaring.
[ Voor 4% gewijzigd door Glaanie op 24-09-2024 11:00 . Reden: Linkje naar originele topic toegevoegd ]