Ivm renovatie wc wil ik een hangend toilet plaatsen en heb hiervoor de oude wc pot verwijderd. De oude wc zat aangesloten op een gresbuis. Echter zit in deze gresbuis ook de afvoer voor het fonteintje in de wc.
Vanaf de vloer zit een stuk gresbuis van ongeveer 30 cm met een stukje eruit gehaald aan de onderkant waar het pijpje doorkomt van het fonteintje. Daaronder zit een gresbocht welke ongeveer een meter naar achter gaat en uitkomt in de put voor de gevel.
Ik had gehoopt dat ik gewoon een pvc buis ging aantreffen onder de oude wc welke ik een stukje naar achter moest verleggen. Maar dit maakt het wat ingewikkelder.
De pvc buis in de hoek is van wc boven en eindigt ook in de put aan de gevel.
Misschien weet iemand hier hoe ik dit het best kan aanpakken.
:strip_exif()/f/image/DKYbmK4GrL6Sktt6aUz98r8A.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JjRFo7cXcmrijNhxROMBTjvT.jpg?f=user_large)
Vanaf de vloer zit een stuk gresbuis van ongeveer 30 cm met een stukje eruit gehaald aan de onderkant waar het pijpje doorkomt van het fonteintje. Daaronder zit een gresbocht welke ongeveer een meter naar achter gaat en uitkomt in de put voor de gevel.
Ik had gehoopt dat ik gewoon een pvc buis ging aantreffen onder de oude wc welke ik een stukje naar achter moest verleggen. Maar dit maakt het wat ingewikkelder.
De pvc buis in de hoek is van wc boven en eindigt ook in de put aan de gevel.
Misschien weet iemand hier hoe ik dit het best kan aanpakken.
:strip_exif()/f/image/DKYbmK4GrL6Sktt6aUz98r8A.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JjRFo7cXcmrijNhxROMBTjvT.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YWvjfWZdjMy0RPLt0j4VAUa1.jpg?f=user_large)