[Pricewatch] Hofma Beeld & Geluid blijft terugkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 816 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:54
Hi!

Ik weet niet precies waar ik dit moet melden, maar onlangs heb ik een TV gekocht bij Hofma en nu, na drie weken, heb ik nog steeds niets gehoord. Mijn e-mails en telefoontjes blijven onbeantwoord. Ik zag dat Hofma tijdelijk uit de Pricewatch was gehaald, maar ze verschijnen steeds weer terug. Is het mogelijk dat Hofma definitief uit de lijst wordt verwijderd (tot ze hun zaken weer op orde hebben)? Ik vind namelijk dat Tweakers-gebruikers beter beschermd zouden moeten worden.

Natuurlijk kunnen we allemaal zelf reviews lezen en controleren of een winkel betrouwbaar is, maar in mijn geval heb ik dat niet gedaan omdat ik al drie keer eerder bij hen heb besteld en daarom geen reden zag om extra onderzoek te doen.. en ik denk velen met mij.

Post mag verwijderd worden als dit niet het juiste forum is om dit te posten, maar ik wil mijn mede tweakers graag beschermen.

• mprkooij
-

[ Voor 99% gewijzigd door mprkooij op 21-09-2024 23:04 . Reden: Perongeluk quote i.p.v. wijzigen geklikt. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:52
Situatie rondom webwinkel Hofma Beeld & Geluid

Eerst werd het topic voorzien van een faillissement informatie deel, dat werd toen weer verwijderd. Nu staat een dergelijke waarschuwing er weer..

Weet Tweakers meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

President schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:21:
Situatie rondom webwinkel Hofma Beeld & Geluid

Eerst werd het topic voorzien van een faillissement informatie deel, dat werd toen weer verwijderd. Nu staat een dergelijke waarschuwing er weer..

Weet Tweakers meer?
Wij, als moderators, weten in ieder geval niet meer dan de gemiddelde user. Dat (algemene) stukje informatie over faillissementen stond er 20 minuten nadat het topic is geopend en is tussendoor ook niet weggeweest. Gezien de aparte situatie heb ik dat stukje niet weggehaald bij het copy-pasten van de topicwaarschuwing uit een ander situatie-topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiben
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Moet een bedrijf een handmatige import doen om terug te keren in de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Dat vraag ik mij ook af. Ze zijn steeds even weg, daarna komen ze weer terug in de pricewatch. Als het handmatig is, dan betekent dat gewoon dat ze expres de prijs steeds de pricewatch inladen…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-06 15:33
Ik heb wat customCSS gemaakt om Hofma door te strepen in de pricewatch. Gebaseerd op de CustomCSS van @MarkH NL

Hofma.nl doorstrepen in Pricewatch

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:30

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb mijn collega @BenOK gevraagd om mee te kijken.

@mprkooij Dat ze verdwijnen heeft ermee te maken dat er zelf om de zoveel tijd een handmatige import wordt gedaan, de automatische instelling staat uit. Dat is iets wat ze in principe zelf regelen. Standaard houden we handmatig geïmporteerde prijzen 3 dagen vast en als er geen nieuwe imports plaatsvinden, is een shop tijdelijk prijsloos. Geen idee waarom Hofma hiervoor kiest, dat gaan we navragen. En met we bedoel ik mijn collega :P

Heb je in de tussentijd al iets van ze gehoord? En kan je misschien een ordernummer of factuur delen? Het ordernummer kan je in een topic-report kwijt, als je een factuur hebt, kan je die mailen naar tweakers-performance@dpgmedia.nl met een verwijzing naar dit topic. Ik kan niks beloven, sowieso is dit wel handig voor eventuele dossiervorming :)

[ Voor 26% gewijzigd door Glaanie op 24-09-2024 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Glaanie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:20:
Ik heb mijn collega @BenOK gevraagd om mee te kijken.

@mprkooij Dat ze verdwijnen heeft ermee te maken dat er zelf om de zoveel tijd een handmatige import wordt gedaan, de automatische instelling staat uit. Dat is iets wat ze in principe zelf regelen. Standaard houden we handmatig geïmporteerde prijzen 3 dagen vast en als er geen nieuwe imports plaatsvinden, is een shop tijdelijk prijsloos. Geen idee waarom Hofma hiervoor kiest, dat gaan we navragen. En met we bedoel ik mijn collega :P

Heb je in de tussentijd al iets van ze gehoord? En kan je misschien een ordernummer of factuur delen? Het ordernummer kan je in een topic-report kwijt, als je een factuur hebt, kan je die mailen naar tweakers-performance@dpgmedia.nl met een verwijzing naar dit topic. Ik kan niks beloven, sowieso is dit wel handig voor eventuele dossiervorming :)
Bedankt! Ik heb in de tussentijd contact gehad met @BenOK
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.