In voorwaarden lees ik:fvdberg schreef op maandag 9 december 2024 @ 12:31:
delta zegt feitelijk u kunt niet annuleren want u bent door de 14 dagen bedenktijd
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ner7EAQSx6OFcT00ODgp0MVK.jpg?f=user_large)
Daarnaast nog opmerking in overeenkomst(nog geen aannemer gezien/gehoord):
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9zRPdvvDDTkmprFqXGx38Rvj.jpg?f=user_large)
Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy
Spullen heb ik al, maar ik heb op voorhand al een Fritzbox 5590 aangeschaft, omdat mn hele interne netwerk fritz spulletjes zijn.
Trouwens, ik heb 3 signal extenders erbij gekregen. Die zijn -als het goed is- het eerste jaar gratis. Daarna moet je ze huren.
Heb jij die niet gehad? Ik zal ze dus niet gaan gebruiken daar ik alles van fritzbox heb.
Kijk zo. Ik maak mn netwerk over het stroomnet. Meer kan ik er niet uithalen. Hoe meer lasklemmen/doppen je hebt hoe slechter de verbinding wordt.
Trouwens, ik heb 3 signal extenders erbij gekregen. Die zijn -als het goed is- het eerste jaar gratis. Daarna moet je ze huren.
Heb jij die niet gehad? Ik zal ze dus niet gaan gebruiken daar ik alles van fritzbox heb.
Kijk zo. Ik maak mn netwerk over het stroomnet. Meer kan ik er niet uithalen. Hoe meer lasklemmen/doppen je hebt hoe slechter de verbinding wordt.
/f/image/ieM4Zf6aqj8j3mFpaDgJN6EH.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 87% gewijzigd door cli_kneus op 11-04-2025 17:28 ]
Pagina: 1