Voortgang aanleg glasvezel DELTA Noordwijkerhout

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Sneakerzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 18:58
Goedemiddag,

ik wil bij deze even mijn frustratie uiten over de ontzettend trage oplevering van DELTA glasvezel in Noordwijkerhout. 3 novem 2022 is er een campagne gestart, tot op de dag van vandaag nog steeds geen oplevering van een werkende verbinding.

Inmiddels een aantal maanden geleden de aansluiting in de meterkast ontvangen, maar tot op heden nog geen signaal. "De bovengrondse verdeelkast is nog niet opgeleverd." In juli over gebeld. "Ja, dit wordt half augustus opgeleverd. Je raadt het al, niks. Weer bellen, half september is de verwachte oplevering. Weer niet gebeurd dus weer gebeld. "Half tot eind augustus verwachten we de oplevering!" Nou, je snapt wel.. ik heb daar natuurlijk geen vertrouwen in!

Hebben meer mensen deze ervaringen met DELTA Netwerk? Het wordt trouwens uitbesteed aan Volker Wessels Telecom... nou, die schieten dus ook niet echt op.

Begin het wachten nu toch langzaam wel zat te worden eigenlijk! |:( |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirk 1964
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik heb een idee dat de aanleg van Delta helemaal stil ligt. Bij enkele plaatsen in Noord Holland is wel gegraven. Maar de huisaansluitingen laten al bijna 2 jaar op zich wachten. De geruchten gaan dag Glaspoort een aantal netten van Delta wil overnemen.

• Sneakerzz
Hier is dit niet aan de hand. Bij Gravendam zag ik tot gistermiddag nog mensen van Delta aan het werk.. Maar als je Delta Netwerk zelf belt, dan weet niemand wat.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
goedemiddag,

ik vond het wel weer eens tijd voor een update. inmiddels is het 24 oktober en je raadt het al... nog steeds geen werkende verbinding of werkende PoP hier.. Wel eindelijk een update op de website sinds gisteren, dat de werkzaamheden bijna zijn afgerond en dat ze verwachten dat het in december wordt afgerond.. Ik ben benieuwd! Ik houdt u op de hoogte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:32
Joh hier in Friesland niet anders, Bijna 2 jaar na de aanmelding ligt er sinds 14 dgn (oh wonder) een groen sprietje naast de voordeur. Ik verwacht dat ik daar doodleuk nog een wel een jaar tegen aan kan schoppen.
In een naburig dorp kijken ze ook al meer dan een jaar naar een groen sprietje. Inmiddels vergezeld van een oranje sprietje daar.
Maar aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:28
Heel apart, want in een deel van De Ronde Venen en Noordoostpolder heeft Delta recentelijk werkende verbindingen opgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Het is niet apart. Er zijn gewoon niet genoeg mensen om alles tegelijkertijd aan te sluiten. Daarnaast moet er vaak ook nog een hele lange tijd op Liander (of andere netbeheerder) gewacht worden voor de stroomaansluiting in de PoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
bjusterbaarlik schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:43:
Het is niet apart. Er zijn gewoon niet genoeg mensen om alles tegelijkertijd aan te sluiten. Daarnaast moet er vaak ook nog een hele lange tijd op Liander (of andere netbeheerder) gewacht worden voor de stroomaansluiting in de PoP.
Helaas denk ik dat dit hier ook het geval is.. gezien de opleverdatum al 4x een maand is verschoven. Het feit dat het nu op de website en via de mail is gecommuniceerd stemt me gerust dat het toch nog goed gaat komen, maar het duurt allemaal wel erg lang :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:52
Delta heeft momenteel aanbieding 100Mb(volgens mij 250Mb ook voor die prijs) en tv voor € 35 per maand gedurende 2 jaar. Dat lijkt mij wel wat omdat mijn huidige kpn dsl internetonly 37/27 bijna hetzelfde kost(€ 33,11).
Alleen zie ik een probleem met plaats van aansluiting. Weet iemand waar aansluiting voor internet en tv komen?
Volgens website meestal in meterkast (groen kabeltje buiten in trottoir tegen muur zit daar ook erg dichtbij(alleen een muur tussen).
Mijn huidige dsl aanlsuiting zit echter in de woonkamer. Mijn modem, router telefoon(voip) en tv staan ook allen in woonkamer. Bovendien vanuit router ook twee kabels door plafond naar 1e etage. En eigenlijk wil ik dat ook zo houden en geen extra kabels vanuit meterkast door hal en woonkamer(hoe gaan ze door deur tussen hal en woonkamer?!) en extrakabels over trap naar boven?
Of gaat alles via wifi(ook tv?)(heb overigens nog antieke beeldbuis(scart, geen hdmi), werkt dat ook?).
(Ideaal zou via kruipruimte naar woonkamer en daar aansluitingen, maar volgens website doet delta geen kruipruimte).
(Gevraagd aan Delta via chat maar die wisten het niet. Overigens zou straat ook paar weken reeds aangesloten zijn(maar zou ik geen toestemming gegeven hebben!?) Bij mijn buren ook nog kabeltje buiten bij muur, rest van straat vergeten te controleren en nu donker.)
Nu besef ik dat aansluiting deels van woning afhangt. Betreft woningen als Sperwerkroft Zeewinde Kornoeljelaan(deels) Gentiaan Teunisbloem, voor het geval iemand uit deze buurt dit leest.

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Niet online
sipjohn schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:46:
Weet iemand waar aansluiting voor internet en tv komen?
Waar jij hem wil hebben, mits mogelijk.
Volgens website meestal in meterkast (groen kabeltje buiten in trottoir tegen muur zit daar ook erg dichtbij(alleen een muur tussen).
Dat is meestal de beste plaats inderdaad. Vooral in een beetje moderne woning komt daar alles bij elkaar en kun je dus vaak gemakkelijk een kabel door een leiding trekken naar de plaats waar de TV komt.
Mijn huidige dsl aanlsuiting zit echter in de woonkamer. Mijn modem, router telefoon(voip) en tv staan ook allen in woonkamer.
Waar zit het ISRA punt? Ook in de woonkamer of in de meterkast?
Of gaat alles via wifi(ook tv?)
Dat kan idd.
(heb overigens nog antieke beeldbuis(scart, geen hdmi), werkt dat ook?).
Je hebt een TV met HDMI ingang nodig. Of je moet zelf een actieve HDMI naar Scart converter regelen, maar dan kun je net zo goed een tweedehands TV halen voor hetzelfde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
bjusterbaarlik schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:53:
[...]

Waar jij hem wil hebben, mits mogelijk.

[...]

Dat is meestal de beste plaats inderdaad. Vooral in een beetje moderne woning komt daar alles bij elkaar en kun je dus vaak gemakkelijk een kabel door een leiding trekken naar de plaats waar de TV komt.

[...]

Waar zit het ISRA punt? Ook in de woonkamer of in de meterkast?
|

[...]

Dat kan idd.

[...]
Je hebt een TV met HDMI ingang nodig. Of je moet zelf een actieve HDMI naar Scart converter regelen, maar dan kun je net zo goed een tweedehands TV halen voor hetzelfde geld.
Zoals vermeld in de woonkamer.
En alles zal technisch inderdaad mogelijk zijn, maar als ik website van Delta mag geloven allen tegen (fixe) bijbetaling.

Woning is niet modern, bouwjaar 1972. In meterkast zie ik alleen elktra, gas en water.
Oude telefoonaansluiting(is dat isra punt?) in woonkamer, daar is huidige kpn modem aangesloten. (Ik weet overigens niet of die aansluiting via voorkant of achterkant de woning binnenkomt.)
Oude kabeltv aansluiting in woonkamer bij muur achterzijde, maar die werkt niet meer.(In begin nog wel, maar volgens mij is Ziggo daar mee gestopt.(Mogelijk omdat ik nooit abonnement bij Ziggo heb gehad, desondanks enkele jaren gewerkt.)

Als telefoonsaansluiting=israpunt, halverwege woonkamer.

Dus tv-kastje via wifi verbonden met modem? Werkt dat betrouwbaar?

Een nieuwe tv staat nog onuitgepakt in doos(al acht jaar ;) , dus niet echt nieuw meer), maar oude wil nog niet sterven. Kijk ook zelden. Maar als tv toch gratis is(althans slechts twee jaar).

Probleem is dat ik vantevoren wil weten, voordat ik abonnement afsluit(en dat moet voor 12 november!).
(Weet iemand overigens of dat van die 650 aanluitkosten daarna klopt? Als ik op oude woonadres (in andere woonplaats) wel Delta netwerk, zie ik die kosten op internetvergelijkers helemaal niet. )

(Als al die extra kabels moeten, denk ik ook aan andere mogelijkheden. Volgens internetvergelijkers is 100Mb ook via dsl mogelijk voor rond gelijke prijs(ok, dan geen tv)).

Dus mocht iemand in deze buurt(Sperwerkroft Zeewinde Kornoeljelaan(deels) Gentiaan Teunisbloem) in Noordwijkerhout al wel een aansluiting hebben, verneem ik dat graag.

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Niet online
sipjohn schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:41:
[...]

Zoals vermeld in de woonkamer.
En alles zal technisch inderdaad mogelijk zijn, maar als ik website van Delta mag geloven allen tegen (fixe) bijbetaling.
Dat is denk ik als je de FTU wil verplaatsen, aangezien die nog niet is aangelegd is dat dus niet van toepassing.
Woning is niet modern, bouwjaar 1972. In meterkast zie ik alleen elktra, gas en water.
Oude telefoonaansluiting(is dat isra punt?) in woonkamer, daar is huidige kpn modem aangesloten. (Ik weet overigens niet of die aansluiting via voorkant of achterkant de woning binnenkomt.)
Oude telefoonaansluiting kan het ISRA punt zijn, maar hoeft niet. Vooral als die midden in de woonkamer zit en niet aan de voorkant, zijkant of achterkant van de woning en dus aan straat/oprit zijde is het onlogisch dat daar het ISRA punt zit. Wat je dan vaker ziet is dat het ISRA punt in de meterkast zit en dat er dan een telefoonkabel vanuit de meterkast door een leiding naar een telefoonaansluiting in de woning loopt. Die telefoonkabel zou je dan gemakkelijk kunnen vervangen door één UTP kabel waarbij je alles kabels in de woningkamer kan verbinden met een switch en de glasvezel in de meterkast kunt houden.
Oude kabeltv aansluiting in woonkamer bij muur achterzijde, maar die werkt niet meer.(In begin nog wel, maar volgens mij is Ziggo daar mee gestopt.(Mogelijk omdat ik nooit abonnement bij Ziggo heb gehad, desondanks enkele jaren gewerkt.)
Die wordt wel eens afgesloten idd als je jarenlang geen klant meer bent. Maar als je dan weer klant wordt, zetten ze er weer signaal op.
Dus tv-kastje via wifi verbonden met modem? Werkt dat betrouwbaar?
Zolang er geen lange afstanden of veel metalen opstakels tussen zitten kan het prima. Gemiddeld huis uit 1972 zou eigenlijk altijd prima moeten gaan.
Probleem is dat ik vantevoren wil weten, voordat ik abonnement afsluit(en dat moet voor 12 november!).
(Weet iemand overigens of dat van die 650 aanluitkosten daarna klopt? Als ik op oude woonadres (in andere woonplaats) wel Delta netwerk, zie ik die kosten op internetvergelijkers helemaal niet. )
Vooralsnog niet, maar je weet nooit wat de toekomst gaat brengen, maar het is onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18:41
Jeffrey87 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:08:
Heel apart, want in een deel van De Ronde Venen en Noordoostpolder heeft Delta recentelijk werkende verbindingen opgeleverd.
Heb hier in De Ronde Venen toevallig vorige week de aansluiting in de meterkast gekregen. Volgens mij moet ik nu alleen maar wachten op het aansluitpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
MallePietje schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:10:
[...]

Heb hier in De Ronde Venen toevallig vorige week de aansluiting in de meterkast gekregen. Volgens mij moet ik nu alleen maar wachten op het aansluitpakket.
Succes! zit al 6mnd met die aansluiting, nog niks werkend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MallePietje
Sneakerzz schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:40:
[...]
O, o, dat belooft weinig goeds. Ik heb hoop 🤞

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MallePietje
Sneakerzz schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:40:
[...]
Vandaag het pakket gekregen. Over 2 weken kan ik het gebruiken als het goed is. Het lijkt toch de goede kant op te gaan 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
MallePietje schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:47:
[...]

Vandaag het pakket gekregen. Over 2 weken kan ik het gebruiken als het goed is. Het lijkt toch de goede kant op te gaan 🎉
Gaat het toch nog ergens goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MallePietje
Sneakerzz schreef op maandag 11 november 2024 @ 05:49:
[...]

Gaat het toch nog ergens goed :)
Misschien moet ik niet te vroeg juichen. Als de eerste bitjes over de lijn komen, weet ik meer 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
MallePietje schreef op maandag 11 november 2024 @ 06:45:
[...]

Misschien moet ik niet te vroeg juichen. Als de eerste bitjes over de lijn komen, weet ik meer 🙂
Maar heb je ook een aansluiting van Delta, of een ander netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
Sneakerzz schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:52:
[...]

Maar heb je ook een aansluiting van Delta, of een ander netwerk?
Ja, de aansluiting is ook van Delta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
Zo, hier nog maar eens even een "hilarische" update over mijn verbinding...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pR-Ra-yOTSQU2hVj5-d_TmeBFNk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E3Yh7hjNy75lxgCvliYscs0V.png?f=fotoalbum_large

2e kwartaal 2025!!!!! Hoe dan!? Die kabel ligt al sinds juni 2024 in mijn meterkast.. Hoe kunnen we deze lui OOIT serieus gaan nemen?

Ik ben sprakeloos.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MallePietje
Sneakerzz schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 17:43:

[Afbeelding]

2e kwartaal 2025!!!!! Hoe dan!? Die kabel ligt al sinds juni 2024 in mijn meterkast.. Hoe kunnen we deze lui OOIT serieus gaan nemen?

Ik ben sprakeloos.....
WTF! Misschien kan je ze eens bellen om te vragen welke werkzaamheden er nog precies moeten plaatsvinden...

Om je een beetje jaloers te maken: ik heb mijn aansluiting inmiddels in gebruik. Is een 1gb up/down abo. Ik meet net 945mb down en 775mb up. Dus het komt aardig in de buurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 08:54
De actuele status is dit:
In juli 2024 is de laatste van de vier verdeelstations geplaatst in Noordwijkerhout en De Zilk. De komende maanden wordt er hard gewerkt om de vier verdeelstations operationeel te krijgen. Naar verwachting zijn de verdeelstations in december 2024 aangesloten op het stroomnetwerk. Als dit is afgerond kunnen de verdeelstations signaal leveren naar de woningen. Vanaf dat moment kunnen de bewoners gebruik maken van de glasvezelaansluiting in de woning.
Als je op belt is de verwachting ook Q4

Alles is klaar alleen de stroom ontbreekt nog, gevalletje Liander moet er even stroom in gaan graven...
ik weet niet waar precies in Noordwijkerhout je zit?

[ Voor 4% gewijzigd door fvdberg op 22-11-2024 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
fvdberg schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:37:
De actuele status is dit:

[...]

Als je op belt is de verwachting ook Q4

Alles is klaar alleen de stroom ontbreekt nog, gevalletje Liander moet er even stroom in gaan graven...
ik weet niet waar precies in Noordwijkerhout je zit?
Victor: Betreft woningen als Sperwerkroft Zeewinde Kornoeljelaan(deels) Gentiaan Teunisbloem, voor het geval iemand uit deze buurt dit leest.(Ik benoem specifiek die woningen, omdat mijn vraag vooral ging over binnenshuis aansluiting/bekabeling)
Overigens heb ik wel 12/11 bestelling gedaan, maar nog steeds geen bevestiging.
Omdat ik vlak daarna ook op website van Kpn een korting bij jaar verlenging zag, wil ik met Delta wachten en dus annuleren. Nog wel onduidelijk wanneer 14 dagen ingaan. Na bestelling? Na oplevering (zoiets lees ik voorwaarden)? Na schouw(in offerte staat afmelden indien niet akkoord met aansluitproces)?

Ik besef dat ik daarmee risico van aansluitkosten 650 neem, al vraag ik mij af of ze dat in toekomst wel rekenen? (Ik kan het betalen, maar denk dat genoeg mensen dat niet ineens kunnen/willen betalen.)

[ Voor 9% gewijzigd door sipjohn op 23-11-2024 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
ik heb besteld. ik zie wel wanneer ze leveren. voor nu heb ik m n opzegging bij KPN ff doorgezet naar 6 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Zojuist delta netwerk gesproken - oplevering gaat niet voor februari 2025 plaats vinden.

Delta internet gesproken omdat het na aanmelding volledig stil blijft en de 2 weken annuleringstermijn al lang verstreken is. Kunnen bij aangaan alternatief alleen ingangsdatum verzetten.

Volker Wessels telecom gesproken - geeft aan dat alles gereed is en het gewoon aangesloten moet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
fvdberg schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:25:
Zojuist delta netwerk gesproken - oplevering gaat niet voor februari 2025 plaats vinden.

Delta internet gesproken omdat het na aanmelding volledig stil blijft en de 2 weken annuleringstermijn al lang verstreken is. Kunnen bij aangaan alternatief alleen ingangsdatum verzetten.
ik weet niet precies wat je met laatste zin bedoelt.
Ik ga er voorlopig vanuit dat ik nog kan annuleren. Ik meen in voorwaarden gelezen tee hebben dat 14 dagen pas ingaan na ontvangst apparatuur. Daarnaast staat in mijn overeenkomst nog mogelijkheid te annuleren als ik niet eens ben ,et aansluitproces. (Ik wil geen extra kabels, Delta waarschijnlijk wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
delta zegt feitelijk u kunt niet annuleren want u bent door de 14 dagen bedenktijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Sneakerzz schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 17:43:

[Afbeelding]

Ik ben sprakeloos.....
Wat is nou precies het probleem dat je ondervindt?

Je komt erg hevig over, met termen als "sprakeloos" en "serieus nemen", maar ik vind het een beetje overdreven. Nou en, je moet wat langer wachten tot je glasvezelaansluiting werkt. Ondertussen heb je toch gewoon internet via wat dan ook?

Ik snap dat het allemaal niet handig is en lang duurt, maar je doet net alsof de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
fvdberg schreef op maandag 9 december 2024 @ 12:31:
delta zegt feitelijk u kunt niet annuleren want u bent door de 14 dagen bedenktijd
In voorwaarden lees ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/koKlJH94T0EKfXdbcirQXZhZybc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ner7EAQSx6OFcT00ODgp0MVK.jpg?f=user_large

Daarnaast nog opmerking in overeenkomst(nog geen aannemer gezien/gehoord):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ugStjP6kaIZ7t6sSowMTCSdAFUk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9zRPdvvDDTkmprFqXGx38Rvj.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
hier (zelfde wijk als jij) heb ik de aansluiting al in de meterkast zitten en volgens de aannemer zit er signaal op.

maar die voorwaarden die jij screenshot zijn idd anders als wat Delta telefonisch zegt.

Ik wacht het ook gewoon af tot de apparatuur er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
BFmango schreef op maandag 9 december 2024 @ 12:45:
[...]

Wat is nou precies het probleem dat je ondervindt?

Je komt erg hevig over, met termen als "sprakeloos" en "serieus nemen", maar ik vind het een beetje overdreven. Nou en, je moet wat langer wachten tot je glasvezelaansluiting werkt. Ondertussen heb je toch gewoon internet via wat dan ook?

Ik snap dat het allemaal niet handig is en lang duurt, maar je doet net alsof de wereld vergaat.
Het kan er bij mij gewoon niet in dat een bedrijf je elke keer een andere wordt voor houdt. Inmiddels eind februari, nog geen oplevering.

De wereld vergaat zeker niet, het is alleen te belachelijk voor woorden dat alles zo lang moet duren.

Dat dus. 🤨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:01

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Bij ons (in Hoogwoud) ging Delta zelfde tijd graven als in Noordwijkerhout.
Kreeg begin december 2024 een mail dat er weer prijsverhogingen aan kwamen en heb toen zonder problemen opgezegd.

Ze hadden het al 2x uitgesteld voor oplevering. Als dat in Noordwijkerhout ook zo is, heb je ook recht tot annuleren. Bij ons is in eerste week februari 2025 Delta glas afgeleverd, modems verstuurd en aangesloten.
Was een lange levertijd van specifieke apparatuur in wijkkasten.

[ Voor 20% gewijzigd door jamesbond007uk op 23-02-2025 21:45 ]

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Geen idee, Wij hebben medio Januari Delta gebeld na maanden van stilte en aangegeven dat ze niet meer hoeven te leveren. Het schijnt dat Delta per 31-1 aansluitpakketten is gaan versturen maar wij vinden het wel even best. Wij hebben even geen vertrouwen in Delta als netwerk en Delta als provider als het te moeilijk is om de klant gewoon even op de hoogte te houden na aanmelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sneakerzz
Dit is precies het hele probleem bij Delta. Stoppen veel te veel geld in de campagne om mensen te 'lokken'. Is het behaalde doel binnen, bloed het geheel dood. Zorg dat je op zijn minst 1x pm je mensen informeert over de stand van zaken, ipv totale radiostilte.

Ik heb vorige week gebeld en ze hebben woensdag EINDELIJK de verbinding met de wijkcentrale (PoP) gerealiseerd. Nu moest het weer langs een interne afdeling voordat de opdracht naar bijv. Odido kan worden uitgezet.

Hoop deze week eindelijk iets te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
ik heb hier in de meterkast al sinds Oktober een afgemonteerde, en getest/werkende glasvezel (getest en al) in de meterkast zitten.... dat is het wazige.

Bij Odido kan ik alleen DSL krijgen maar op de delta site is mijn adres geschikt voor 8GB glas.. Maar k heb niet de ilusie dat ik als ik niet had geannuleerd men een aansluitpakket had afgestuurd (ook victor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
Wederom contact gehad met Delta Netwerk, "Meneer, ik zie dat 19 februari uw PoP gereed is gemaakt. Er moet intern nog het één en ander gedaan worden, maar dat duurt hooguit een weekje. Daarna zal uw provider een seintje krijgen."

Je raadt het al, nog steeds niets...

Weer gebeld "Meneer, ik zie dat u inderdaad contact heeft gehad. De vorige persoon heeft u verkeerde informatie verschaft. Wij kunnen nooit data doorgeven omdat dit alles met allerlei factoren te maken hebben die het werk kunnen beïnvloeden. Ik zie inderdaad dat er werkzaamheden zijn aan uw PoP, maar kunnen niet zeggen wanneer deze gereed zijn."

Kortom, ik ben weer terug bij af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Ja bij ons is er ook niks meer af te sluiten op de website bij Delta.waar dit voorheen 8gbit glas was.
Inderdaad terug bij af.
Ben zo blij dat ik het af heb gezegd.

[ Voor 23% gewijzigd door fvdberg op 21-03-2025 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cli_kneus
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 28-05 12:48
Ik zie nu dat op mijn adres het bovengronds verdeelpunt klaar is. Dat is nieuw.

Zal niet lang meer duren nu denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
Heb nu een afspraak in kunnen plannen via Guidion.

Nog mensen tips of aanbevelingen waar ik rekening mee moet houden, of moet vragen aan de installateur voor optimale wifi signaal?

Ik hoor het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cli_kneus
Net een email gekregen. 17 april krijg ik de spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakerzz
Aangesloten en werkt als een speer. Alleen wifi van de modem valt wat tegen. Opgehangen in de hal, maar op 1ste verdieping al weinig bereik. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cli_kneus
Spullen heb ik al, maar ik heb op voorhand al een Fritzbox 5590 aangeschaft, omdat mn hele interne netwerk fritz spulletjes zijn.

Trouwens, ik heb 3 signal extenders erbij gekregen. Die zijn -als het goed is- het eerste jaar gratis. Daarna moet je ze huren.

Heb jij die niet gehad? Ik zal ze dus niet gaan gebruiken daar ik alles van fritzbox heb.

Kijk zo. Ik maak mn netwerk over het stroomnet. Meer kan ik er niet uithalen. Hoe meer lasklemmen/doppen je hebt hoe slechter de verbinding wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qCLl-vecn1MDASdOf5Y38W_nV-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ieM4Zf6aqj8j3mFpaDgJN6EH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 87% gewijzigd door cli_kneus op 11-04-2025 17:28 ]

Pagina: 1