Goedendag,
Momenteel ben ik bezig met een verbouwing van een woning uit 1921. De binnenkant is gestript en kwam daarbij een aantal gaten tegen in het oude dakbeschot.
Het hout rondom de gaten is ook niet al te best, houtrot en houtworm in het dakbeschot dat bestaat uit planken(zie foto).:strip_exif()/f/image/EEORaM51Ucr82xwgxL4LPfRq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6aixz75trAChLIIITU0VEXvo.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een deel van het dakbeschot eruit gezaagd en met behulp van een osb3 plaat van 18mm weer dicht gemaakt.
Nu vroeg ik mij alleen af wat een goede manier is om de naden / kieren die overblijven te dichten?
Kan dit met kit? Pur? Of tape? Zoja wat voor soort?
Heeft er iemand hier ervaring mee? Of wat adviseren jullie?
:strip_exif()/f/image/ONIfiYymFEGzYe6j2LfqMvJQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eFPIihzeKwvRRD83cLRxgTlS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r8y4DcTC4v1YkZzW7yqUUmHX.jpg?f=fotoalbum_large)
Momenteel bestaat het dak alleen uit: dakpannen, panlatten en dakbeschot.
Het plan is wel om alles te isoleren m.b.v. Glaswol, klimaatfolie? en af te werken met een stucplaat.
Momenteel ben ik bezig met een verbouwing van een woning uit 1921. De binnenkant is gestript en kwam daarbij een aantal gaten tegen in het oude dakbeschot.
Het hout rondom de gaten is ook niet al te best, houtrot en houtworm in het dakbeschot dat bestaat uit planken(zie foto).
:strip_exif()/f/image/EEORaM51Ucr82xwgxL4LPfRq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6aixz75trAChLIIITU0VEXvo.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een deel van het dakbeschot eruit gezaagd en met behulp van een osb3 plaat van 18mm weer dicht gemaakt.
Nu vroeg ik mij alleen af wat een goede manier is om de naden / kieren die overblijven te dichten?
Kan dit met kit? Pur? Of tape? Zoja wat voor soort?
Heeft er iemand hier ervaring mee? Of wat adviseren jullie?
:strip_exif()/f/image/ONIfiYymFEGzYe6j2LfqMvJQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eFPIihzeKwvRRD83cLRxgTlS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r8y4DcTC4v1YkZzW7yqUUmHX.jpg?f=fotoalbum_large)
Momenteel bestaat het dak alleen uit: dakpannen, panlatten en dakbeschot.
Het plan is wel om alles te isoleren m.b.v. Glaswol, klimaatfolie? en af te werken met een stucplaat.