In mijn “nieuw” gekochte huis, hangt op zolder een wtw installatie, werkte prima! Met het vervangen van alle schakel materiaal heb ik ook de drie standen schakelaar vervangen van de wtw! Helaas waren de aansluitingen op de nieuwe compleet anders dan de oude maar met wat trail en error had ik twee standen weer gevonden en ontbrak stand 2. Gezien de wtw altijd op stand 1 zou blijven staan en wellicht heeel af en toe op stand drie. Was dit voor nu acceptabel..
Nu na 3 maanden wonen , is van de ene op de andere dag de wtw veel meer lawaai gaan maken .. alsof hij op stand 2 is gaan staan. En de drie standen schakelaar werkt ook plots niet meer …
Ik heb van dit type geprobeerd iets online te vinden maar helemaal niks! Heb direct op de wtw zelf gekeken of ik daar het apparaat nog in andere standen kan krijgen door verschillende combinaties direct te maken waar de kabel binnenkomt maar ook niks ….
Heb ik iets gesloopt omdat ik de drie stand schakelaar met trial and error aan gesloten heb? Lijkt me sterk want hij heeft daarna wel twee maanden gewoon prima 24/7 op stand 1 gedraaid ..
Weet weet wat dit kan zijn of heeft meer informatie over dit type?
:strip_exif()/f/image/xg0NO3vPk3NDOUqL9AjvWr8s.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu na 3 maanden wonen , is van de ene op de andere dag de wtw veel meer lawaai gaan maken .. alsof hij op stand 2 is gaan staan. En de drie standen schakelaar werkt ook plots niet meer …
Ik heb van dit type geprobeerd iets online te vinden maar helemaal niks! Heb direct op de wtw zelf gekeken of ik daar het apparaat nog in andere standen kan krijgen door verschillende combinaties direct te maken waar de kabel binnenkomt maar ook niks ….
Heb ik iets gesloopt omdat ik de drie stand schakelaar met trial and error aan gesloten heb? Lijkt me sterk want hij heeft daarna wel twee maanden gewoon prima 24/7 op stand 1 gedraaid ..
Weet weet wat dit kan zijn of heeft meer informatie over dit type?
:strip_exif()/f/image/xg0NO3vPk3NDOUqL9AjvWr8s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HwziHuKbWUKONZuply2h1mCn.jpg?f=fotoalbum_large)
I reject your reality and substitute my own!