• Snakeman123
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:51
Hi allen,

Ik kan niet het juiste topic vinden dus hoop dat ik hem hier kan neerzetten anders schop hem maar naar de juiste hoek.

We hebben net een huis gekocht en wilde de hypotheekrente aftrek aanvragen en de inkomens afhankelijke combinatie korting tegelijkertijd.

Als ik de voorlopige aanvraag bij de belastingdienst invul zie ik nergens wat ik terug krijg van de hypotheekrente en IACK. Wordt dit door de Belastingdienst berekend en komt dan vanzelf terug maandelijks?

Zal wel aan mij liggen dat ik dat graag had willen zien in de voorlopige aanvraag zoiets.

Alvast dank voor de hulp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Deze reactie was geplaatst in het feedbacktopic; deze is afgesplitst naar een eigen topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat zou je gewoon moeten zien, lijkt me dat je dan iets in de aangifte niet goed hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:25

Herman

FP ProMod
@Snakeman123

Ik vermoed dat je bedoelt de 'Verzoek of wijziging voorlopige aanslag 2024' via de omgeving van Mijn Belastingdienst?

Ik heb met fictieve bedragen het formulier doorlopen, maar tot slot krijg ik de volgende uitkomst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yJWWEQw46W2AhUu5k0XjhHCVsEc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HcLWAhnHc32bVa3hPligBQcs.jpg?f=user_large

Het terug te ontvangen bedrag krijg je (mits deze door de Belastingdienst ook zo wordt opgelegd) maandelijks terug uitgesmeerd tot en met december.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic