[AirPods Max 2e generatie] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:33

AirPods Max 2, Ervaringen & Discussie topic!

Welkom in het officiële AirPods Max 2 ervaringen- & discussie-topic!

In dit topic kunnen we alles bespreken over de tweede generatie van de AirPods Max. Van de geluidskwaliteit tot de draagcomfort en van functies tot design – dit is de plek om jouw ervaringen te delen en vragen te stellen aan andere gebruikers.

Enkele onderwerpen die hier aan bod kunnen komen:
  • Eerste indrukken: verpakking, design en comfort
  • Geluidskwaliteit: hoe presteren de AirPods Max 2 voor muziek, films en games?
  • Active Noise Cancelling (ANC) en Transparantiemodus: hoe effectief zijn de verbeteringen?
  • Batterijduur en laadtijd: ervaringen met dagelijks gebruik
  • Draagcomfort: hoe voelt de headset na langere sessies?
  • Connectiviteit: naadloze ervaring met Apple-apparaten of andere apparaten
  • Problemen en oplossingen: storingen, bugs of connectiviteitsproblemen
  • Vergelijkingen met andere high-end hoofdtelefoons: hoe verhouden ze zich tot de concurrentie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjXPhXhVYiiZbTa185CFQZHoFz0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M6XKBWkFNtBCeGMlykrhO4ie.jpg?f=fotoalbum_large

Veel plezier met posten!

Het topic wordt nog uitgebreid m.b.t. prijzen etc.

[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 09-09-2024 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-06 14:05

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Waarom zullen deze niet de H2 hebben meegekregen? Is die chip geoptimaliseerd voor kleine drivers of zo?

Fotonerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-06 10:19
Ontzettend karige update. Wel m’n grootste ergernis aangepakt (enige lightning apparaat dat ik nog heb), maar geen betere accuduur, geen H2, geen lagere prijs en wel hetzelfde zware design.

Ik had toch wel lossless bluetooth verwacht nu Qualcomm dat ook heeft. Zeker met de push op lossless van Apple Music.

[ Voor 24% gewijzigd door Sluuz op 09-09-2024 21:33 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Aiii

何これ

Dit had niet echt een nieuw topic nodig dunkt me. Een andere laad poort en kleurtjes maakt het geen tweede generatie. Apple zelf adverteert ook niet met “nieuw” maar met “nieuwe kleuren”, net als de AirPods Pro 2de Gen die een refresh kregen naar USB-C niet ineens 3de Gen waren.

Dit is gewoon de first gen Max.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:33
Aiii schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:37:
Dit had niet echt een nieuw topic nodig dunkt me. Een andere laad poort en kleurtjes maakt het geen tweede generatie. Apple zelf adverteert ook niet met “nieuw” maar met “nieuwe kleuren”, net als de AirPods Pro 2de Gen die een refresh kregen naar USB-C niet ineens 3de Gen waren.

Dit is gewoon de first gen Max.
Ach topic is al gemaakt. Ze hadden het over de "nieuwe" Airpods Max. Helaas blijkt dit minder "nieuw" te zijn dan ze doen voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:06
Wat mij betreft sluiten we dit topic direct. Ik was aan het wachten op nieuwe Max, maar niet alleen vanwege een nieuw connectortje. Ik houd het dus bij de AirPods Pro en mijn Bose.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Gezien er geen tweede generatie AirPods Max zijn, kunnen we gewoon verder gaan in [AirPods Max] Ervaringen & Discussie en gaat dit topic op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.