Advies nodig..
Zou graag extra panelen bijplaatsen op Oost en West
Huidige situatie 15x370wp op Zuid onder helling van 3 graden ongeveer (bewust voor gekozen om ze niet te laten opvallen)
Verwarmen van de woning gaat met 3 Daikin airco's
Ik zou graag 5 panelen plaatsen onder de dakkapel in portrait (west) om nog wat avondzon op te vangen omdat mijn Zuid opstelling einde van de dag in de schaduw komt. Naast de dakkapel wil ik geen panelen.
Voorkant woning is ruimte voor 10x Portrait (oost) er zitten een paar bomen voor de woning die in de ochtend bij een lage zon een beetje schaduw geven voor korte duur.
Wat adviseren jullie mij kwa omvormer, gezien het een oost west opstelling gaat zijn met 1x 5 en 1x10 panelen ben ik even advies nodig wat de beste keuze is..
Panelen keuze zat ik te denken aan de Jinko 435/440.
Fotos bijgevoegd van de dak.
*Regio Friesland*:strip_exif()/f/image/savmJUR3ycU9Jmf4KYlAgIEZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sGjvz67sgLvhu53Hj5cHHtEx.jpg?f=fotoalbum_large)
Zou graag extra panelen bijplaatsen op Oost en West
Huidige situatie 15x370wp op Zuid onder helling van 3 graden ongeveer (bewust voor gekozen om ze niet te laten opvallen)
Verwarmen van de woning gaat met 3 Daikin airco's
Ik zou graag 5 panelen plaatsen onder de dakkapel in portrait (west) om nog wat avondzon op te vangen omdat mijn Zuid opstelling einde van de dag in de schaduw komt. Naast de dakkapel wil ik geen panelen.
Voorkant woning is ruimte voor 10x Portrait (oost) er zitten een paar bomen voor de woning die in de ochtend bij een lage zon een beetje schaduw geven voor korte duur.
Wat adviseren jullie mij kwa omvormer, gezien het een oost west opstelling gaat zijn met 1x 5 en 1x10 panelen ben ik even advies nodig wat de beste keuze is..
Panelen keuze zat ik te denken aan de Jinko 435/440.
Fotos bijgevoegd van de dak.
*Regio Friesland*
:strip_exif()/f/image/savmJUR3ycU9Jmf4KYlAgIEZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sGjvz67sgLvhu53Hj5cHHtEx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HmPtaIz3imN5cBBzEdi7upGd.jpg?f=fotoalbum_large)