Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 04-05 14:28
Ik wil de Pixel 8 Pro halen, alleen ik stuit op een minder goede videocamera uit reviews en dat dat met videoboost moet worden aangepast. Ik heb een S23+ die eigenlijk al zeer goed genoeg is, alleen ik neig steeds meer naar foto (en videografische dingetjes in combinatie), en dat is nou net daar we Pixel de puntjes op de ï mee zet.

Valt het mee qua hoe veel minder videokwaliteit op de Pixel is? (Ik zat denken om hem uberhaupt te halen op fotografisch gedeelte want ik maak wel meer foto's. Maar als je video's niet op kwaliteit zijn is dat ook erg balen.)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 14:13
Voor je hem gaat halen, kun je nog met Good Lock kijken of je de S23+ verder kunt tunen: https://galaxystore.samsu...ndroid.goodlock?langCd=nl

Voor P8Pro zou je ook nog even in het ervaringen topic kunnen kijken en vragen, daar zitten de gebruikers die voorbeelden en praktijkervaring kunnen delen:
[Google Pixel 8 / 8A / 8 Pro)] Ervaringen & Discussie

Zelf heb ik overigens weinig met reviews die zeggen dat iets wel of niet goed is. Videokwaliteit is minder. Minder dan wat? Minder dan een professionele camera? Software maakt de beelden donkerder of lichter, fletser of kleuriger?
Ik kijk naar de foto's en video's bij een review en baseer mij op wat ik er van vindt. En vind ik een te heldere nachtfoto mooier (ondanks dat die niet levensecht is), koop ik dat toestel in plaats van die met de zwarte foto met lichtvlekjes wat de werkelijkheid is.
Dus zijn de voorbeeldvideo's bij de reviews voor jou prima, kun je gewoon de Pixel halen.