Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
*knip* Dit is precies de reactie die net geknipt is.
[ Voor 102% gewijzigd door Yorinn op 20-08-2025 20:13 ]
Wat let je dan om die buren een brief te sturen? Als je zijn adres hebt dan heb je dat van de buren ook. Waarom zou je daar voor vier uur gaan treinen?
Maar vertel, wat zou je in die brief zetten?
Dat is het dus. Ik ga er niet 4 uur voor treinen anders had ik allang langsgeweest bij 'm. Voor nu is het wachten tot ik een keer in de buurt moet zijn en dan is het vroeg genoeg om langs te gaan voor een bezoekje.Kurkentrekker schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 19:57:
Wat let je dan om die buren een brief te sturen? Als je zijn adres hebt dan heb je dat van de buren ook. Waarom zou je daar voor vier uur gaan treinen?
Eerst confronteren met een onverwacht bezoekje en
Leidt dat tot niks, is het leuk voor 'm als de buren op de hoogte worden gebracht. Alle buren inlichten in zn complex gaat me teveel kosten met de huidige postzegel prijs. Een aantal buren zijn wel op de hoogte overigens.. die heb ik reeds benaderd om te verifieren dat ie daar idd woonde. Via marktplaats, via zoeken op kaart kun je advertenties van mensen met dezelfde postcode vinden.
[ Voor 15% gewijzigd door koektrommeltje op 20-08-2025 20:18 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.