Het valt mij op dat de laatste tijd weer regelmatig behoorlijke sensatietitels voorbij komen. Een recent voorbeeld van vandaag is nieuws: Technieuwssite AnandTech stopt, waar enkel de redactie stopt, niet de algehele website. Het valt mij ook op dat anderen het ook opvalt en zich er ook vaker over uitspreken hetzij in het forum alhier, dan wel in een reactie onder het artikel.
Een ander artikel, waar dat ook wel een beetje gold is nieuws: Spotify Connect op iPhone kan niet meer met fysieke volumeknoppen wor.... Nu weet ik niet of het auteur specifiek is, gezien beide artikelen van @TijsZonderH zijn, maar het is wel iets wat mij en anderen best weer opvalt, zou hier weer wat meer aandacht naar kunnen? Alvast bedankt!
Een ander artikel, waar dat ook wel een beetje gold is nieuws: Spotify Connect op iPhone kan niet meer met fysieke volumeknoppen wor.... Nu weet ik niet of het auteur specifiek is, gezien beide artikelen van @TijsZonderH zijn, maar het is wel iets wat mij en anderen best weer opvalt, zou hier weer wat meer aandacht naar kunnen? Alvast bedankt!