HP Omen 16-xf Quicktest

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:11
@PiweD over review: HP Omen 16-xf - Waarom je meer wilt betalen voor dezelfde hardware

Subtitel: "Waarom je meer wilt betalen voor dezelfde hardware"
...graag zou ik een andere subtitel zien, want deze vlag dekt de lading niet. Uit de conclusie van het artikel:
"De Omen heeft een iets grotere accu, een tweede M.2-slot en een beter scherm, dat het volledige sRGB-spectrum kan weergeven. De behuizing is mooier en de aansluitingen zijn sneller. De rgb-verlichting is per toets aan te sturen en de webcam heeft een hogere resolutie."

...ofwel, je betaald meer en krijgt andere en betere hardware.

Ik heb geen suggesties voor een andere/betere subtitel, maar de huidige trok mijn aandacht en stelde teleur met de onjuistheid er van.

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Wat is er onjuist? Lijkt me een aardig lijstje redenen waarom je wel of niet bij zou willen betalen voor een laptop met dezelfde cpu en gpu als in een goedkopere lijn.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:11
...dus de subtitel zou dus moeten zijn "waarom je meer wilt betalen voor een laptop met dezelfde cpu en gpu als in een goedkopere lijn"

Wat er onjuist is is dat je niet meer betaald voor dezelfde hardware. Je betaald meer en krijgt duurdere, betere hardware en de(zelfde) CPU/GPU zijn daar een onderdeel van.

Voor mij suggereert de titel dat je meer betaald en precies dezelfde hardware krijgt. Dat is dus niet waar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:11
Mee eens. In essentie is namelijk alleen de CPU en GPU gelijk, de rest van de hardware is een stuk beter en dus totaal verschillend. Tenzij we CPU en GPU alleen als hardware zien en de rest als net-niet-hardware...

Zucht...