Nieuwe lay-out pricewatch dramatisch (vind ik).

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik krijg kortsluiting in mijn bovenkamer als ik naar de nieuwe layout van pricewatch kijk en het lukt mij niet er snel en overzichtelijk informatie uit te krijgen.

Dit heeft volgens mij drie redenen.
  1. Omdat er per item meerdere regels voor informatie worden gebruik staat het niet meer in kolommen. Hierdoor wordt er per item de titel van het item gegeven waardoor er veel extra tekst staat wat het onoverzichtelijk maakt. Deze informatie stond vroeger in regelvorm onder de naam van het artikel en was prima. Elke tweaker weet wel dat 16GB het geheugen van een notebook is en niet de opslag.
  2. Doordat er veel informatie in een klein dele wordt gegeven is het lettertype klein geworden en wordt het gewoon een brei aan letters.
  3. Je kan niet meer selecteren wat je in de informatie kolommen wil zien. Hierdoor krijg je veel informatie waar je niet op zit te wachten en informatie waarop je wel je beslissing wil baseren kan je niet in het overzicht voorgaat trekken.
Omdat de voorgeselecteerde data die vroeger onder de artikelnaam stond nu in de kolom staat waar je zelf data kon slechteren, is er veel ongebruikte scherm ruimte onder het artikel naam en de informatie kolommen die je zelf kon kiezen zijn nu een onoverzichtelijke lettertjes brei geworden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zURLtq9kvZNbdD_m_DDn2ji9zU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oftFafd7b6LuyGLRrO5e7V6M.jpg?f=fotoalbum_large
Is er een manier om naar de oude setting te gaan?

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
kwam er later achter dat er al een topic liep. Post daar maar gepost. Lukt alleen niet om deze te verwijderen.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2237492

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dicht dan maar :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.