Opeens twee keer moeten klikken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
*knip* hier stond een screenshot van de post van de TS, maar blijkbaar was het niet mogelijk om een nieuwe post te maken. Maar dat gaat de TS fixen, zodat we hier niet naar een afbeelding hoeven te kijken ,maar gewoon een startpost zoals dat ook door mijn gewaardeerde collega al was gesuggereerd verderop in het draadje.

Hier dan

[ Voor 134% gewijzigd door TheVMaster op 31-08-2024 00:39 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Muis kapot? Nieuw betekent niet niet stuk

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-05 22:55
Wat je kunt proberen is om de muis in apparaatbeheer te verwijderen.
Daarna opnieuw opstarten en de muis weer aansluiten.
Dan zou die weer in apparaatbeheer moeten verschijnen, driver updaten (rechtermuisknop) en dan bekijken of het probleem is opgelost.
Heb je nog andere (draadloze) invoer-apparaten gekoppeld? Die zouden ook nog een conflict kunnen veroorzaken

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:32

Blokker_1999

Full steam ahead

Als de muis nieuw is, zijn de problemen dan ook niet toevallig begonnen met de nieuwe muis?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
Blokker_1999 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:38:
Als de muis nieuw is, zijn de problemen dan ook niet toevallig begonnen met de nieuwe muis?
Nee, vrij nieuw, 2 maanden ofzo, Steelseries Rival 310, dit is echt pas sinds gisteren ofzo.

Zou kunnen hoor dat het aan de muis ligt, drivers zijn volgens Windows up to date. Volgens mij gaat dat normaal gesproken ook via de Steelseries app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
Ik kan alleen dingen vinden over dit model muis die dubbelklikken terwijl je maar 1x klikt, nergens iets over dat je 2x moet klikken (niet per se achter elkaar). Het lijkt bijna alsof je eerst gefocust moet zijn op iets voordat je erop kan klikken, maar dan niet altijd.

In CS2 heb ik constant met m'n mes lopen zwaaien, nooit gehad dat het niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:52
drivers zijn volgens Windows up to date. Volgens mij gaat dat normaal gesproken ook via de Steelseries app.
Zoals geadviseerd, verwijder deze is, en test het is zonder en installeer deze weer opnieuw.
Ik kan alleen dingen vinden over dit model muis die dubbelklikken terwijl je maar 1x klikt, nergens iets over dat je 2x moet klikken (niet per se achter elkaar).
Omdat je zoekterm onjuist is. Je hoeft niet twee keer te klikken om 1 klikaanslag te krijgen, je muis, of Windows registreert je kliks niet, althans buiten de games.

Ook al zegt je dat het niet aan je muis ligt, heb je een andere muis waarmee je dit kan reproduceren?
Dit om bijvoorbeeld zekere te weten dat het niet ligt aan specifieke drivers/connecties

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
Christoxz schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:08:
[...]

Zoals geadviseerd, verwijder deze is, en test het is zonder en installeer deze weer opnieuw.

[...]

Omdat je zoekterm onjuist is. Je hoeft niet twee keer te klikken om 1 klikaanslag te krijgen, je muis, of Windows registreert je kliks niet, althans buiten de games.

Ook al zegt je dat het niet aan je muis ligt, heb je een andere muis waarmee je dit kan reproduceren?
Dit om bijvoorbeeld zekere te weten dat het niet ligt aan specifieke drivers/connecties
Ja het ligt wel aan de muis, met een Microsoft muis die ik aansluit zonder iets te installeren geen problemen, maar drivers opnieuw installeren heeft nog niet geholpen. Ook is het alleen in Windows, niet fysiek in de muis zelf (heb soldeer filmpjes gezien). Dus zal wel ergens wat met drivers zijn.

Moet m'n Rival 300 nog even opzoeken, kijken of die hetzelfde doet. Die werkte 7 jaar zonder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:51

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Nou.... We stellen iets meer eisen aan een topicstart dan het dumpen van een plaatje van een topicstart die eerder gesloten is. Ik mis met name flink wat eigen inzet..

Waar heb je allemaal zelf al op gezocht, welke oplossingen heb je gevonden en geprobeerd?

Kijk ook even naar de eisen die gesteld worden aan een goede topicstart.

Bij deze dan ook het verzoek om je topicstart aan te passen...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
Question Mark schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:07:
[...]

[mbr]
Nou.... We stellen iets meer eisen aan een topicstart dan het dumpen van een plaatje van een topicstart die eerder gesloten is. Ik mis met name flink wat eigen inzet..

Waar heb je allemaal zelf al op gezocht, welke oplossingen heb je gevonden en geprobeerd?

Kijk ook even naar de eisen die gesteld worden aan een goede topicstart.

Bij deze dan ook het verzoek om je topicstart aan te passen...[/]
Je had het ook gewoon kunnen verplaatsen of misschien zeggen waar het wel hoort.

Sluit maar, zoek het zelf wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 16-05 16:33
Met een andere muis ook dit probleem?

Is de PC al eens gereboot sinds het probleem (Start > Restart (Niet shutdown, dank aan Fast Boot dat standaard aanstaat tegenwordig))?

Ander USB poort geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:51

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

JDx schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:08:
[...]

Je had het ook gewoon kunnen verplaatsen of misschien zeggen waar het wel hoort.

Sluit maar, zoek het zelf wel uit.
Ik denk dat je reageert op de ingreep van een collega-mod die je initiële topic gesloten heeft? Dat zul je even met de betreffende mod op moeten nemen.

Je topic staat nu in elk geval in het goede forum, maar voldoet op deze manier niet aan de eisen die eraan gesteld worden. Ik geef je dan ook de kans om die aan te passen, juist zodat je topic niet nog een keer gesloten hoeft te worden. Vergeet niet, door een goede topicstart zijn we ook beter in staat om je te helpen.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:29

TheVMaster

Moderator WOS
Question Mark schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:11:
[...]

Ik denk dat je reageert op de ingreep van een collega-mod die je initiële topic gesloten heeft? Dat zul je even met de betreffende mod op moeten nemen.

Je topic staat nu in elk geval in het goede forum, maar voldoet op deze manier niet aan de eisen die eraan gesteld worden. Ik geef je dan ook de kans om die aan te passen, juist zodat je topic niet nog een keer gesloten hoeft te worden. Vergeet niet, door een goede topicstart zijn we ook beter in staat om je te helpen.
Maar blijkbaar is het toch te ingewikkeld om de afbeelding even te vervangen door een correcte topic start. Ik heb in ieder geval alvast een aanzet gegeven, door de afbeelding eruit te halen.

Als @JDx nu nog even de moeite neemt om de TS aan te passen, dan zijn we allemaal weer blij. :9
Pagina: 1