• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
aobh schreef op woensdag 3 september 2025 @ 14:21:
Op dit moment zit ik te overwegen om van 2 VPSen te migreren naar een Reseller Directadmin provider. Ik ben op NameCrane gekomen ivm de prijs. Ik heb ongeveer 100Gig aan storage nodig. Hoe is de performance en hoe is de ervaring met support? Ik heb een sales ticket aangemaakt 2 uur geleden en nog niks gehoord. Zal wel aan het tijdsverschil liggen ;-).
In jouw geval zou ik een ‘Crate’ aanraden. Dat is in principe een oversized reseller-pakket met grotere resource­limieten. Sinds alles is overgezet naar AMD EPYC-servers vliegt mijn WooCommerce-webshop weer, en dan zit ik nog op het gewone reseller-pakket met lagere resourcelimieten.

Support is an sich prima. Vaak inderdaad binnen 24 uur, maar houd rekening met het tijdsverschil. Voor zover ik weet bestaat het supportteam inmiddels uit vier man: twee werken vanaf US West en twee vanuit US East, dus dat zijn een beetje de kantoortijden waarop je een reactie kunt verwachten. Voordeel is wel dat als ze onderhoud doen tijdens hún kantoortijden, dat voor ons vaker ‘s avonds of ‘s nachts is. Mocht het echt urgent zijn, kun je inderdaad altijd iemand aan z’n jasje trekken op Discord.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Pagina: 1 2 Laatste