Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riderlady
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik zoek een vervanging voor de Huawei P30Pro. De Oppo X5 bevalt niet.
Budget tot 1000euro.
Ik vind een goede batterij én camera fijn. De Oppo X5 batterij is na 1,5 jaar al ernstig verslechterd en de foto's zijn niet denderend.
Van de Samsung S23 en S24 heb ik begrepen dat er veel problemen zijn met de GPS.

Ik overweeg om voor de Huawei P60Pro te gaan en dan met EMUI, maar niet alle apps kunnen daar op - zoals de bankapp (ook niet met APK).

Veel dubio's dus.

Beste antwoord (via Riderlady op 02-09-2024 10:37)

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Honor is inderdaad voor het westen de opvolger zonder de beperkingen van Huawei. De Honor Magic 6 Pro is een uitstekend toestel met goede camera's en een top batterij.
Zie ook het topic met ervaringen: [Honor Magic6 (Pro/Lite)] Ervaringen en Discussie

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:48
Ik zou geen nieuwe Huawei kopen gezien inderdaad zaken als bankieren, betalen, digitale e.a. niet zullen werken.

Het vervelende is dat je P30pro gewoon een hele fijne telefoon was.

Alternatief kan de Xiaomi 13t pro zijn.
Of kijk ook eens bij het merk Honor, ooit submerk van Huawei maar nu niet meer.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Honor is inderdaad voor het westen de opvolger zonder de beperkingen van Huawei. De Honor Magic 6 Pro is een uitstekend toestel met goede camera's en een top batterij.
Zie ook het topic met ervaringen: [Honor Magic6 (Pro/Lite)] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oostr048
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 15:29
Ik ga nu voor de Pixel 9 pro xl

Met kortingen goed onder de 1000 euro en zeker een verbetering.
Mijn vriendin heeft de Pixel 8 Pro.
die batterij viel tegen tov van de P30 pro 5 jaar later.
De Pixel 9 pro is hopelijk wel echte verbetering.
verder zijn scherm, software, snelheid, geluid en zeker de camera sowieso beter.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-05 14:30
Ik was heel verdrietig toen de ondersteuning voor de Huaweis stopte, want ik heb heel lang met de P30 Pro gedaan voor mijn doen. Bijna 4 jaar. Accuduur, camera etc waren nog steeds verrassend goed.
Vanwege steeds meer wegvallende ondersteuning voor de Pixel 7 Pro gegaan, dat beviel als een prima overstap vanwege de uitstekende camera’s en stock Android. Ik vind de telefoon nou wel iets te groot. Daarom ga ik niet voor de nog weer ietsje grotere 9 Pro XL, maar de gewone 9 Pro.
Wat betreft formaat was de P30 Pro eigenlijk wel het maximale en het mooiste.

Huawei had redelijk schone skin en Android en de beste camera voor die tijd. Daarom was de stap naar Google eigenlijk logisch.