[FR] PW:Eigenschappen selecteerbaar maken voor lijstweergave

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
1. Welk probleem ervaar je?

PriceWatch: Ik kan niet selecteren welke eigenschappen ik van een product in de lijst zie. Ook kan ik hier nu niet op sorteren.

2. Waarom is dat een probleem?

Ik wil op basis van deze eigenschappen een afweging maken welk product ik wil kopen.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?

Altijd, elke keer wanneer ik een product via de PW zou willen uitzoeken.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?

A. Selecteerbaar maken welke eigenschappen van een product in de lijstweergave worden weergegeven.
B. Selecteren op basis van welke eigenschappen er wordt gesorteerd.

Voorbeeld:

Ik zoek een HDD die relatief zuinig is (qua energie) en meer dan 10 TB opslag heeft. Hierbij mag hij best iets minder zuinig zijn als hij wel een stuk meer opslag heeft (bv 10TB vs 16TB met maar 10% meer energieverbruik).

Wanneer ik nu naar de PW ga krijg het volgende te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1GC1mx45ckOHVIv6ryW0Zsf98cA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R0YR4l6tgrJ3NmD9n9N0u7hl.png?f=fotoalbum_large

Op dit moment kan ik deze vraag niet beantwoorden zonder alle producten 1 voor 1 te bekijken of te gaan hannessen met de sliders in de filters.

In het rode gedeelte zou ik dus graag zowel opslag als energieverbruik willen zien.
Het liefste wil ik hier vervolgens ook op sorteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Electrowolf op 25-08-2024 22:44 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:25

Fiber

Beaches are for storming.

Wat jij wil dat kon tot een paar jaar geleden wel maar dat is er helaas vakkundig uit gesloopt... :'(

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Electrowolf dit alles heeft volgens mij te maken met: Meer producten in één oogopslag, dus om alles om één plek te houden, sluit ik dit topic.

Dit topic is gesloten.