Draakje5 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:19:
[...]
Echt niet
Je komt op jouw tekening bij de trap boven op de overloop aan, de deur rechts van de trap opent richting de slaapkamer en niet richting de overloop. Wij hadden dezelfde opzet in ons vorige woning. Prima. Maar bij TS draait die deur dus naar de overloop toe. De badkamer zit bij TS op de plek waar hier de slaapkamer zit.
Hmmm. Nou twijfel ik wie hier nou gek is.
Mijn plaatje met verduidelijking:
:fill(white):strip_exif()/f/image/UhUR5kLz6f6kiQOeL6MU9qU8.png?f=user_large)
Rood is de lijn voor mensen van begane grond naar boven. Blauwe lijn geeft dus de gevaarlijke afgrond van het trapgat aan. En de groene lijn geeft aan dat de badkamerdeur open draait en - als je je door een kwart opengedraaide deur naar buiten loopt - je het trapgat in valt.
Nu, uit een post van TS:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eVOqTSHUOakM6fEOPL4kt7gO.gif?f=user_large)
...ben ik nou gek of draait hier de deur niet dezelfde kant op open? Zowel bij TS als mijn vorige woning, als de badkamerdeur een kwart open is, loop je als je niet uitkijkt het trapgat in. Toch?
(en dit alles is absoluut niet belangrijk, want TS schreef al voldoende info te hebben. Dit is duidelijk een geval "someone is WRONG on the internet!!!111!")