• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-07 16:51
Heb gisteren verkocht. Omdat het mat de marking niet werkte. Was er geen reden meer voor mij.

Ik hoop met de nieuwe mafia (want open einde vindt ik) dat ze het beter doen. Mafia 1 speelde zich ook af in Amerika. Misschien dat ze daar naar toe werken.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07 20:23
Voor mij helaas ook een tegenvaller , lang niet zo goed als 1, 2 en 3.

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:47
Voor de mensen die wel hebben meegelezen, maar nog niet gespeeld: het spel is verkrijgbaar op Steam met 20% korting (tot 19 februari).

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-07 23:19
https://luna.amazon.es/claims/home?filter=Game&g=s&ref_=SM_FreeGameswithPrime2023_PRA

Gratis Mafia 2 !!

Ben al aan het spelen en het is heel goed!

9950x3d+4090+64DDR

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:56
Mafia 2 is inderdaad er goed, denk toch wel mijn favoriet.
Maar misschien komt het omdat ik met dit deel ooit begonnen ben, omdat ik deel 1 gewoon niet om aan te zien vond op een moderne pc(Begon te spelen vlak voor mafia 3 uit zou komen).

Dus ja dan ben je ook de oudere grafische settings niet gewend van een spel, wat wel mee helpt indien je het wel gespeeld heb.
Deel 2 zat ik direct in, game actie, humor tussen de personages geweldig :).

• Carlos0_0
Werk samen met de formidabele Ennio Salieri in de uitbreiding 'Man of Honor'* voor Mafia: The Old Country. Deze DLC, die op 14 augustus 2026 verschijnt, bevat twee nieuwe verhaalhoofdstukken en nieuwe elite-uitdagingen voor de Free Ride-modus.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:57

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Heb wel zin in de DLC, alleen uit deze trailer halen we natuurlijk nog niet veel. Ook ben ik wel benieuwd naar de definitieve prijs, want er word over $10 gesproken, wat ik verwacht dat €9,99 zal gaan worden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Carlos0_0
Ja ook wel zin in de DLC, de free ride content boeit mij niet zoveel.
Heb die races etc, van de vorige dlc ook niet afgemaakt. Maar een nieuwe verhaal is wel weer leuk :).

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

De game is nu in de aanbieding op PS en Steam (wellicht Xbox ook). Heb hem opgepikt en de intro en het eerste hoofdstuk gespeeld. Wat een prachtige setting. Werd gelijk het verhaal ingezogen!

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:01

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Staat hier al best lang op mijn wensenlijst, maar tot op heden niet gehaald. Omdat ik nog twijfel of deze net zo goed als de vorige delen is, aangezien het een stuk meer lineair is. Tenminste dat heb ik gehoord van vrienden die het spel op release speelden :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op zondag 28 juni 2026 @ 11:35:
Staat hier al best lang op mijn wensenlijst, maar tot op heden niet gehaald. Omdat ik nog twijfel of deze net zo goed als de vorige delen is, aangezien het een stuk meer lineair is. Tenminste dat heb ik gehoord van vrienden die het spel op release speelden :)
Dat schijnt inderdaad zo te zijn. Meer een terugkeer naar deel 1. Dat is mijn favoriete deel. Met 13 uurtjes schijn je klaar te zijn. Dat trok mij juist aan.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mog schreef op zondag 28 juni 2026 @ 11:51:
[...]

Dat schijnt inderdaad zo te zijn. Meer een terugkeer naar deel 1. Dat is mijn favoriete deel. Met 13 uurtjes schijn je klaar te zijn. Dat trok mij juist aan.
Ja dan is het wel een spel voor jou als ik je zo hoor, dat is voor mij juist de reden waarom ik hem nog niet gekocht heb. En net even gekeken of er ook een aanbieding op Xbox was, maar nog steeds €50. Vind persoonlijk 13 uur aan spel niet meer dan €20 waard, dus wacht nog even af :)

Jij in ieder geval wel heel veel plezier met het spel en laat weten wat je ervan vind, hopelijk maak je nog flink wat mooie shots :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:01
Ik heb hem recent ook gespeeld en heb mij prima vermaakt! Het is veel te makkelijk om dit spel slecht te vinden omdat het zo kort duurt of omdat de wereld niet echt open is. Het is een lineaire single player game, we zijn veel te verwend, of gewend, aan grote open wereld games. Dat is dit niet.

De sfeer is echt super, de gameplay is goed. De rij fysieks zijn een van de beste in dit genre (persoonlijk beter dan een GTA of elk ander Ubisoft spel).

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Ik heb de Mafia games voor het eerst gespeeld toen de remake van deel 1 al uit was. Ik ging erin met de verwachting dat het een kleine GTA met een maffia setting was. Toen viel de game me tegen. Maar inmiddels ben ik erachter dat ik met de verkeerde verwachtingen het spel heb gespeeld. Het is een linieare game met een stad als een groot level. Geen open wereld game.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:06
G_Dragon schreef op zondag 28 juni 2026 @ 11:54:
[...]

Ja dan is het wel een spel voor jou als ik je zo hoor, dat is voor mij juist de reden waarom ik hem nog niet gekocht heb. En net even gekeken of er ook een aanbieding op Xbox was, maar nog steeds €50. Vind persoonlijk 13 uur aan spel niet meer dan €20 waard, dus wacht nog even af :)

Jij in ieder geval wel heel veel plezier met het spel en laat weten wat je ervan vind, hopelijk maak je nog flink wat mooie shots :)
Volgend jaar zomer zal de game wel een keer op op gamepass/PS+ staan. Ik wacht daar op :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

G_Dragon schreef op zondag 28 juni 2026 @ 11:54:
[...]

Wat spoiler vrije shots van de omgeving

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-yKzfQTbKbgb88HYL0Ob1B03lc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/67Cf9iouH12RTS84XP2cckX6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ACW_n5mNm5HI8dp6rtX6gV9dhLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BP0IqvkQtH9ZS4oQdiGuD5l9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OiDY8NtlY6fnFKvmD9d21yCMiZs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/msxK8axAkN9w7CQpt5YngaW6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9GNmmCNd1rIKlOIEE_3robJ0VOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ORJ3hD6cTyGNhd6e5shX3fK2.jpg?f=fotoalbum_large

• Carlos0_0
Ja hernia een mooi spel, benieuwd wat de dlc gaat toevoegen aan verhaal :).

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Grafisch ziet het er best leuk uit, daar hebben ze goed werk geleverd :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).