Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:36
Ik gebruik al jarenlang een Outlook-account, maar het spamfilter wordt steeds vervelender. Niet dat deze te los is zoals sommigen ervaren, maar ik vind 'm juist te streng. Veel legit mails (laatst zelfs Vitens om de waterstanden op te geven) komen in spam, en er zijn eigenlijk geen opties om het filter losser te zetten. Zijn er andere Outlook-gebruikers die hetzelfde ervaren?

Nu overweeg ik over te stappen naar iCloud. Wel is het even werk om overal mijn mailadres aan te passen, dus ik wil dit ook niet overhaast doen. Verder lees ik op internet vooral commentaar op allebei, maar daar is het ook het internet voor natuurlijk. :+

Wat zijn de ervaringen van Tweakers die iCloud als hun mailaccount gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ook toeval: Outlook (Windows/Android) mail blijft in spam gezet worden

Ik heb zelf geen iCloud overigens maar mijn primaire mail zit bij Gmail; ik denk serieus dat ik op een maand slechts 2 onterechte spam-mails bij Outlook moet terughalen en maximaal 1 bij Gmail. Misschien dat ik te weinig mail (of goed met mijn privacy / cookies / etc om ga). Beide accounts gebruik ik al 10+ jaar; Outlook betaald, Gmail gratis.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 11:46
Jixreme schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:34:

Wat zijn de ervaringen van Tweakers die iCloud als hun mailaccount gebruiken?
Werkt prima voor me, ik gebruik het voornamelijk wel in clients (mail macOS, iOS en Thunderbird) en erg weinig op het web, maar ook dat volstaat als het eens nodig is.