Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem upgraden zodat ik de nieuwste games op High of Epic kan spelen, de games die ik speel: Squad, Gray Zone Warfare, Call of Duty en binnenkort Delta Force
Call of Duty ziet er prima uit, Gray Zone geeft mij rare visual bugs en kan ik sowieso niet op Epic spelen, Squad ziet er gewoon niet uit waardoor ik een nadeel heb als ik in het bos loopt haha
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit zijn de huidige specs:
OS
Windows 11 Pro 64-bits
Moederbord
Microstar MS-7C56
Beeldscherm
Type/Merk: LG Curved
Resolutie: 2560x1080 144Hz
Processor
Type/Merk: AMD Razen 5800X 8-Core Snelheid:16 CPUs 3.6GHz
Videokaart
AMD Radeon RX 6700 XT EAGLE
Geheugen
2x G.Skill Aegis F4-3200C16S-8GIS
16GB
DirectX 12
Ik heb een budget van ongeveer 750 euro om te PC te upgraden, ik kan eventueel de kaart tweedehands verkopen en daar een betere voor terugkopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe hetgeen dat ik niet hoef te veranderen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht dat de Videokaart de bottleneck is?
Ga je overklokken?
Is volgens mij niet nodig
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop advies te krijgen zodat ik weet welk onderdeel van de PC vervangen moet worden om de genoemde games en hopelijk toekomstige games op een hoge kwaliteit te kunnen spelen.
Alvast dank!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem upgraden zodat ik de nieuwste games op High of Epic kan spelen, de games die ik speel: Squad, Gray Zone Warfare, Call of Duty en binnenkort Delta Force
Call of Duty ziet er prima uit, Gray Zone geeft mij rare visual bugs en kan ik sowieso niet op Epic spelen, Squad ziet er gewoon niet uit waardoor ik een nadeel heb als ik in het bos loopt haha
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit zijn de huidige specs:
OS
Windows 11 Pro 64-bits
Moederbord
Microstar MS-7C56
Beeldscherm
Type/Merk: LG Curved
Resolutie: 2560x1080 144Hz
Processor
Type/Merk: AMD Razen 5800X 8-Core Snelheid:16 CPUs 3.6GHz
Videokaart
AMD Radeon RX 6700 XT EAGLE
Geheugen
2x G.Skill Aegis F4-3200C16S-8GIS
16GB
DirectX 12
Ik heb een budget van ongeveer 750 euro om te PC te upgraden, ik kan eventueel de kaart tweedehands verkopen en daar een betere voor terugkopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe hetgeen dat ik niet hoef te veranderen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht dat de Videokaart de bottleneck is?
Ga je overklokken?
Is volgens mij niet nodig
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop advies te krijgen zodat ik weet welk onderdeel van de PC vervangen moet worden om de genoemde games en hopelijk toekomstige games op een hoge kwaliteit te kunnen spelen.
Alvast dank!