Draadloze oordopjes voor tijdens hardlopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansieGansie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-06 12:26
Hallo allen,

Ik zoek een?
Ik zoek draadloze oortjes voor tijdens het hardlopen

Wat is je budget?
ongeveer 100 euro is wel de max, maar als er iets goeds voor 50 euro is, dan is dat ook prima. Het hoeft echt geen top-notch te zijn, qua features niet, maar ook niet qua geluid

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik denk dat ik ze voor 90% van de tijd voor tijdens het hardlopen gebruik, wellicht nog weleens in de trein oid. In ieder geval niet op de fiets en ga ze ook niet gebruiken om te bellen

Wat heb je zelf al gevonden?
als ik in de pricewatch zoek dan komen vooral de Xiaomi Redmi buds pro 4/5 naar boven met goede scores en ook de Samsung Galaxy buds fe.

Ik heb echt geen ervaring met oortjes en dus ook geen idee welke merken juist wel of niet prettig zitten, etc

Welke vragen heb je hier nog over?
in hoeverre is iets als anc aan te raden (ook ivm hardlopen tussen het verkeer).
Zijn er modellen die sneller uit je oren vallen tijdens het rennen, of is dat echt aan de orde?
Zijn er nog andere features/functies om rekening mee te houden?

Alvast hartelijk dank.

Beste antwoord (via HansieGansie op 24-09-2024 08:43)

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:23

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@HansieGansie aftershokz /Shokz all the way

Zoek even op die woorden in het hardlooptopic, dan vind je ook wat andere opties maar zoals hierboven…….superdingen.

Goed geluid, comfortabel, oortjes lekker luchtig zeker bij warm weer en gewoon overall imho de meest prettige oplossing voor sport.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat