Met betrekking tot het gebruik van (schoonmaakazijn) in je tuin. Inmiddels is wel duidelijk dat het het niet meer mag. Maar wat moet je doen als je buren de nodige canisters RIO verbruiken tijdens de zomer? Ik bedoel, het gaat hier niet om een scheutje of drupje op de paardenbloem (ze bezitten ongeveer 1000m2 grond, waarvan de helft is bestraat). Ik heb ze er op aangesproken, maar het gebruik gaat door, al jaren. Ik heb de gemeente ook al gesproken, die kunnen hier niks in betekenen en verwijzen me naar het ILT, maar dat is nogal drastisch lijkt me. Iemand ervaring mee? Ander of eigen topic openen?
Hoe weet ik dat het om Canisters RIO gaat? Die staan de volgende ophaalbeurt (plastic) aan de straat. Zakken vol.
Hoe weet ik dat de het gebruiken in de tuin? Ik hoor de buren met de pompverstuiver aan de gang en vervolgens ruikt het de halve dag naar Azijn en dat is een pittige lucht kan ik je melden.
Ik heb om bemiddeling gevraagd door andere buren.
De wijkagent inschakelen is een volgende stap denk ik.
Waar verwijst de gemeente naar: Het ILT of de NVWA alwaar een melding te doen.
Wat verwacht ik van jullie? Ervaringen, tips en advies. En is er iemand bekend mee dat azijn funderingen kan aantasten?
Bericht gemeente Barendrecht
En het onderzoek zelf inclusief bronnen.
Schop naar WON Iets te snel, fundering/schade is het uitgangspunt, excuses!
Hoe weet ik dat het om Canisters RIO gaat? Die staan de volgende ophaalbeurt (plastic) aan de straat. Zakken vol.
Hoe weet ik dat de het gebruiken in de tuin? Ik hoor de buren met de pompverstuiver aan de gang en vervolgens ruikt het de halve dag naar Azijn en dat is een pittige lucht kan ik je melden.
Ik heb om bemiddeling gevraagd door andere buren.
De wijkagent inschakelen is een volgende stap denk ik.
Waar verwijst de gemeente naar: Het ILT of de NVWA alwaar een melding te doen.
Wat verwacht ik van jullie? Ervaringen, tips en advies. En is er iemand bekend mee dat azijn funderingen kan aantasten?
Bericht gemeente Barendrecht
En het onderzoek zelf inclusief bronnen.
Schop naar WON Iets te snel, fundering/schade is het uitgangspunt, excuses!
[ Voor 14% gewijzigd door Septillion op 07-08-2024 16:42 ]