Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
4K Gaming max settings, Streaming, Video editting, Future proof VR en daarbuiten standaard workstation handelingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen specifiek budget. Het mag kost efficient zijn, maar prestaties gaan voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor is een Alienware 4K - AW3225QF
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
4090 gpu lijkt mij een must, 64gig ram om futureproof te zijn en combinatie gaming 4K / edititing / streaming.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De behuizing in combinatie met de RGB + Waterkoeling trekken me wel aan. Ik heb dan ook alle hardware een beetje hierop afgestemd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, wat nog niet eerder voornoemd is.
Ga je overklokken?
Zelf geen verstand van, maar waar ik de assemblage ga laten doen (Alternate) kan een OC service voorzien worden. Weet niet of dit nut heeft.
Wat verwacht je van ons?
Advies of deze samenstelling goed samenwerkt, de snelste onderdelen in hun domein heb genomen en/of bepaalde onderdelen totaal geen meerwaarde hebben ja of nee.
4K Gaming max settings, Streaming, Video editting, Future proof VR en daarbuiten standaard workstation handelingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen specifiek budget. Het mag kost efficient zijn, maar prestaties gaan voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor is een Alienware 4K - AW3225QF
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
4090 gpu lijkt mij een must, 64gig ram om futureproof te zijn en combinatie gaming 4K / edititing / streaming.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De behuizing in combinatie met de RGB + Waterkoeling trekken me wel aan. Ik heb dan ook alle hardware een beetje hierop afgestemd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, wat nog niet eerder voornoemd is.
Ga je overklokken?
Zelf geen verstand van, maar waar ik de assemblage ga laten doen (Alternate) kan een OC service voorzien worden. Weet niet of dit nut heeft.
Wat verwacht je van ons?
Advies of deze samenstelling goed samenwerkt, de snelste onderdelen in hun domein heb genomen en/of bepaalde onderdelen totaal geen meerwaarde hebben ja of nee.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 7950X3D Boxed | € 550,57 | € 550,57 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 248,95 | € 248,95 |
1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB GDDR6X OC Edition | € 2.069,- | € 2.069,- |
1 | Behuizingen | Corsair 6500X RGB Zwart | € 272,95 | € 272,95 |
1 | Waterkoeling | Corsair iCUE LINK H150i RGB, Zwart | € 199,- | € 199,- |
2 | Ventilators | Corsair iCUE LINK QX120 RGB, Zwart (3-pack), 120mm | € 109,- | € 218,- |
1 | Ventilators | Corsair iCUE LINK QX120 RGB, Zwart (per stuk), 120mm | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH64GX5M2B6400C32 | € 209,90 | € 209,90 |
1 | Voedingen | MSI MPG A1000G PCIE5 | € 154,90 | € 154,90 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 4TB | € 299,- | € 299,- |
Totaal | € 4.272,17 |