Aangezien ik me Asus A7M zat ben, en hem voor een mooie prijs kan verkopen. Ben ik van plan om de Abit KG7 te kopen. Nou lees ik allerlei dingen over het dan wel niet reg.geheugen moeten hebben (jaja, heb dus de search gebruikt). Ik heb hier 2 stikkies van Crucial (pc2100), en ik wil er nog 2 stikkies bijkopen. Aangezien ik nogal een 3dmax en photosoep gek ban, en alles tegelijk wil gebruiken ook. Noem me gek, maar ff geen geflame over het switchen van borden en de hoev. mem..
De vraag is dus eigenlijk ofdat die 4 stikkies van Crucial (pc2100) gaat slikken, aangezien het geen reg.mem is.
[edit] wil dus niet weer een miskoop doen. Aangezien ik bij de asus A7M niet wist dat de multiplier niet ingesteld kan worden.. Ik was namelijk 1 van de allereerste met het bordje, en er waren nog geen goede reviews.
De vraag is dus eigenlijk ofdat die 4 stikkies van Crucial (pc2100) gaat slikken, aangezien het geen reg.mem is.
[edit] wil dus niet weer een miskoop doen. Aangezien ik bij de asus A7M niet wist dat de multiplier niet ingesteld kan worden.. Ik was namelijk 1 van de allereerste met het bordje, en er waren nog geen goede reviews.
| I've got permission to color outside the lines |