Burengeschil over grond

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46
powerboat schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 16:58:
[...]

Als de Russen binnenvallen dan denk je er dan ook zo over? |:(
:Z }:O

[ Voor 27% gewijzigd door Fr33z op 21-08-2024 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:22
Fr33z schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:24:
[...]

Dooddoener van de dag zeg. Wat een onzinnige vergelijking. Wil er nog een Godwin zodat we gewoon naar eind van de discussie kunnen speedrunnen? |:(
Dooddoener van de dag of niet, maar mensen horen van andermans spullen af te blijven als er geen toestemming is verleend.

Het is een gunst van TS dat de buren er nog overheen mogen lopen. Maar als het toegeëigend wordt dan zou ik toch ook gaan nadenken wat ik zou doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22

Vliegvlug

Flight Simple

bvdbos schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:28:
[...]

Als die jeugd aan de voorkant vertrekt en daar op straat na blijft praten dan zal @Jafa daar meer last van hebben dan als ze dat aan de achterzijde doen...
Ik acht de kans dat ze dan door het huis komen en gaan niet zo groot want dat wil je als puber sowieso liever niet en de meeste ouders zijn daar ook niet heel blij mee. Die buurvrouw geeft ook niet voor niets aan dat het daarom gaat bij de achterom.
Dan zullen ze eerder ergens anders of bij iemand anders gaan hangen is mijn verwachting.

[ Voor 7% gewijzigd door Vliegvlug op 22-08-2024 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jafa
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-01 21:38
Yaksa schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:11:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag aan @Jafa waarom die vrienden van de zoon van de buren niet gewoon door de voordeur naar binnen kunnen gaan.
Ik vermoed dat het makkelijker is via de achtertuin. Dan hoeven ze niet binnen te komen via de voordeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jafa
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14-01 21:38
Vliegvlug schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:01:
[...]

Ik acht de kans dat ze dan door het huis komen en gaan niet zo groot want dat wil je als puber sowieso liever niet en de meeste ouders zijn daar ook niet heel blij mee. Die buurvrouw geeft ook niet voor niets aan dat het daar om gaat bij de achterom.
Dan zullen ze eerder ergens anders of bij iemand anders gaan hangen is mijn verwachting.
Dit is de reden denk ik inderdaad.
Pagina: 1 2 Laatste