Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob310
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-05 19:59

Rob310

kermisfanaat

Topicstarter
Ik gebruik al vele jaren met veel plezier enkele Moto's. Echter met mijn huidige baan zijn deze eigenlijk te groot voor in de broekzak en het enige kleinere model van Moto is een Razr.
Er is best wel wat van de vinden op YouTube en ook op Reddit maar niet op Tweakers.
Juist op Reddit zijn er meerderen die óf van een Flip of van een iPhone overstappen en hier heel tevreden over zijn. Dat zegt toch wel iets ten gunste van de Razr zou ik zo denken.

Zijn er hier geen mensen met ervaringen van de 2023 modellen en/of de nieuwste 2024 ?
Ik ben van plan een 2024 aan te gaan schaffen rondom Black Friday of bij een andere aanbieding omdat ze me nu nog te veel geld kosten voor mij om een aanschaf van ' een mobieltje' te rechtvaardigen.
Ik zou het dan wel leuk vinden om hier ook wat negatieve maar vooral ook de positieve ervaringen te lezen.

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb een 2024 ultra 50 gekocht. Heb een iPhone 14 en wilde eens want anders voor erbij. Dit is mijn eerste Android ooit dus het is allemaal best wennen. Het toestel is wel heel gaaf en iedereen die ik het laat zien is positief. Of ik meteen m'n iphone helemaal weg doe weet ik nog niet maar ik loop er nu twee weekjes mee en heb hem nog niet aan de kant gegooid. Heb je specifieke vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Start gerust een eigen ervaringen-topic toch, leuk juist!
Heb hier een Razr 50 Ultra en een normale, maar heb ook de 40's gebruikt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob310
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-05 19:59

Rob310

kermisfanaat

Topicstarter
Archie_T schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:08:
Ik heb een 2024 ultra 50 gekocht. Heb een iPhone 14 en wilde eens want anders voor erbij. Dit is mijn eerste Android ooit dus het is allemaal best wennen. Het toestel is wel heel gaaf en iedereen die ik het laat zien is positief. Of ik meteen m'n iphone helemaal weg doe weet ik nog niet maar ik loop er nu twee weekjes mee en heb hem nog niet aan de kant gegooid. Heb je specifieke vragen?
Ik ben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit en hoe deze zich gaat houden na enkele maanden.
Op Reddit begrijp ik dat er van de 2023 modellen best vaak een schermvervanging nodig was omdat de standaard aanwezige screenprotector splintert en en zo in scherm prikte.
Altijd onder garantie vervangen zonder problemen naar ik begrijp en er waren meer mensen zonder, dan mét dit probleem.
Zou mooi zijn als ze dit in 2024 opgelost zouden hebben.

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Rob310 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:12:
[...]

Ik ben vooral benieuwd naar de bouwkwaliteit en hoe deze zich gaat houden na enkele maanden.
Op Reddit begrijp ik dat er van de 2023 modellen best vaak een schermvervanging nodig was omdat de standaard aanwezige screenprotector splintert en en zo in scherm prikte.
Altijd onder garantie vervangen zonder problemen naar ik begrijp en er waren meer mensen zonder, dan mét dit probleem.
Ja dat is lastig te oordelen in twee weken, sorry. Het voelt allemaal stevig en klapt lekker dicht. Maar mocht ik dingen krijgen zal ik me melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Rob310 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:12:
[...]

Dat het scherm erdoor kapot gaat hoort natuurlijk niet, maar je zult bij vouwbare telefoons voorlopig toch regelmatig de screenprotector moeten (laten) vervangen. Ook bij de nieuwste modellen van de concurrentie is dit nog nodig.
Pagina: 1