Ik heb een paar jaar terug een mx keys gekocht om mijn thuiswerkplek perfect te maken en ik vind het mega chill, met de druk op een knop switchen tussen laptop en vaste werkplek isecht *chefs kiss*. Echter ging het tobo ook al redelijk snel minder presteren en keys liften en zelf schoonmaken is helemaal kut bij dit keyboard. Nu heb ik er een halve pot speciaalbier overheen geflikkerd (waar hij tegen bestand zou moeten zijn volgens de marketing) en het is een vrij matige typ ervaring nu. \
Ok, ik wil hem dus vervangen, maar ik ben een beetje klaar met logitech. Ooit de darling van ongeveer iedereen, nu ben ik er teleurgesteld in.
Ik zoek dus iets met 2 of meer BT connecties en verder fullsize. Kan in de PW weinig vinden met reviews, heeft iemand suggesties?
Ok, ik wil hem dus vervangen, maar ik ben een beetje klaar met logitech. Ooit de darling van ongeveer iedereen, nu ben ik er teleurgesteld in.
Ik zoek dus iets met 2 of meer BT connecties en verder fullsize. Kan in de PW weinig vinden met reviews, heeft iemand suggesties?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef