En labelen. Vooral onderdelen of gereedschap wat maar een paar keer per jaar gebruikt of nodig is.
Hiervoor ooit een
Dymo Mobile Labeler aangeschaft. Kun je ook kabeltjes of kruidenpotjes mee etiketteren ;-) is Moeders weer blij.
Want al die meuk vind ze maar nix. Is wel verheugd, als ik weer wat elektronisch allegaars gerepareerd heb. Met een onderdeeltje dat ik net nog had liggen. In één van de bakjes.
Labelen is een essentieel aspect van het te gebruiken opbergsysteem.
Waar vaak en lichtzinnig aan voorbij wordt gegaan.
Adam Savage YT tested heeft regelmatig terugkerend het onderwerp storage, labeling, sorting etc. als topic. Erg leerzaam en verhelderend imho.
En af en toe opzomeren. @
M3! heel goed.. Wil graag alles bewaren. Maar soms gaat ook hier de bezem er flink door heen.
En geef het graag door/weg, onderdelen, gereedschap ed. aan bijvoorbeeld mensen met een neuro diversiteit.
Een jongeman adolescent met
ass is helemaal idolaat van radiobuizen. Daar zijn dus aardig wat doosjes 'oude' pentodes naar toe gegaan ;-P Ooh wat was tie blij.
In de loop der jaren allerlei soorten bakjes, bakken en dozen aangeschaft. En altijd gelabeld. En dan nog zoek ik me soms een slag in de rondte in welk bakje ik het ooit geplekt heb.
Wel zoals al eerder opgemerkt goed duurzaam opberg materiaal gebruiken.
Bakken van bijvoorbeeld de Action breken na een paar jaar aan brokken.
En droog vochtvrij opbergen. Batterijen eruit halen. Kunnen net als condensatoren gaan lekken, ja ja.
[
Voor 5% gewijzigd door
pentode op 30-07-2024 19:18
. Reden: aanvulling ]
De mens leert. De mensheid niet.