Gebrek ontdekt voor overdracht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Aroniuss
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 24-05 08:15
Het is inmiddels heel wat morgens voorbij, maar toch eindelijk de post geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:51

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Sorry

[ Voor 97% gewijzigd door 964C2 op 24-08-2024 14:51 ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:09
Ik snap het niet helemaal.
Wie draagt nu die kosten voor dat extra werk en die stabiliserende pijlen en zo?
Of is dat nog iets wat loopt mbv de advocaat?

In ieder geval vervelend hoe het gelopen is. Hopelijk worden jullie wel snel blij van het wonen in jullie nieuwe opgeknapte huis. Al zal het nog even duren, zo te lezen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:55
Truus01 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 14:55:
Ik snap het niet helemaal.
Wie draagt nu die kosten voor dat extra werk en die stabiliserende pijlen en zo?
Of is dat nog iets wat loopt mbv de advocaat?

In ieder geval vervelend hoe het gelopen is. Hopelijk worden jullie wel snel blij van het wonen in jullie nieuwe opgeknapte huis. Al zal het nog even duren, zo te lezen.
Zoals ik het begrijp: storm in een glas water, de problemen bleken niet ernstiger dan in redelijkheid van deze woning mocht worden verwacht, en als de verkopers nu niet de hakken in het zand hadden gezet en gewoon die extra inspectie hadden toegestaan dan was dat al vóór de overdracht duidelijk geweest zonder dat er over en weer advocaten aan te pas hadden moeten komen.

Catch a smile out there!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Michiel1978
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 17:02
De term "storm in een glas water" ofwel, vertaald naar "drukte om niets" vind ik niet terecht. Dit blijkt misschien nu achteraf, maar was het absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:55
Michiel1978 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:30:
De term "storm in een glas water" ofwel, vertaald naar "drukte om niets" vind ik niet terecht. Dit blijkt misschien nu achteraf, maar was het absoluut niet.
Dat was misschien een verkeerde formulering, op het moment was het volkomen terecht, het eindresultaat is wat ik bedoel met de storm in een glas water, maar door de opstelling van de verkopers is de koper daar slechts met veel vijven en zessen achter gekomen.

Dat is wat ik bedoelde te zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Glenfiddich op 24-08-2024 23:09 ]

Catch a smile out there!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 17:56
Makelaars... Waarom moet dat nou op deze manier. Iedereen heeft hier een nare nasmaak aan. Probeer het je niet teveel aan te trekken. Veel plezier met de nieuwe woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 10:27
Pff jammer dat de makelaar er met gestrekt been in is gegaan. Zeker nu het achteraf nog mee blijkt te vallen had dit normaal opgelost kunnen worden. De voormalig bewoners lijken me ook niet de beroerste en hadden hier waarschijnlijk best aan mee willen werken.
Als het allemaal afgerond is in ieder geval een eerlijke maar kritische review over de makelaar achterlaten.
Pagina: 1 2 Laatste