BlueMarble Ostra

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thafox2018
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-04 17:55
Beste,

Nu ik een laadpaal voor mijn EV geïnstalleerd heb, wil ik uitzoeken of het mogelijk is deze laadpaal aan te sturen.

Het gaat om de Bluemarble Ostra perla

Hierbij ook een foto:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4DUyy5NdesmgH7PVB82Y1NAA1I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XgY0hSqe2mFUDnz4IVMj2JJd.jpg?f=fotoalbum_large

Ook zit hier een charging controller bij die draadloos ( ik denk via RF) communiceert, tevens is de charging controller uitgerust met een P1 poort die communiceert voor load balancing .

Zijn er hier mede forum genoten die deze ook hebben? En ook proberen deze aan te sturen ? Zo wil ik bijvoorbeeld kunnen laden als ik bijvoorbeeld terug lever aan het Net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Thafox2018 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 18:25:
Zo wil ik bijvoorbeeld kunnen laden als ik bijvoorbeeld terug lever aan het Net.
Als ik de specsheet even snel bekijk wordt die functie niet aangeboden, wat me doet afvragen waarom je voor deze lader hebt gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thafox2018
ASW1 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 22:13:
[...]

Als ik de specsheet even snel bekijk wordt die functie niet aangeboden, wat me doet afvragen waarom je voor deze lader hebt gekozen.
Wij zijn partner van hun , hebben niet heel veel keus ;)

Waar heb je de specsheet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Niet echt een specsheet maar even snel gescand wat deze lader volgens de fabrikant kan.
Misschien heb je hier iets aan: Evcc slim laden met de zon en dynamische tarieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thafox2018
ASW1 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 20:52:
Niet echt een specsheet maar even snel gescand wat deze lader volgens de fabrikant kan.
Misschien heb je hier iets aan: Evcc slim laden met de zon en dynamische tarieven
Ik ga eens op onderzoek uit,

Heb ze ook al een mail gestuurd of het mogelijk is,

Weet niet of meerdere hier ook een OSTRA hebben?