Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryMaas
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 14-08 15:56
Goedemorgen

Ik heb met veel belangstelling wat gelezen op deze site. Ik weet echter niet precies waar ik mijn vraag neer moet leggen met de vraag welke warmtepompkeuze voor ons huis. Ben maar klein beetje digitaal onderlegd dus kan mijn vragen wel goed uitleggen maar gaan werken met templates etc wordt wat ingewikkelder. Ik wil gewoon mijn thuissituatie uitleggen en de evt wensen hieromtrent.
Misschien kunnen jullie mij even op het goede pad zetten.

Gr Harry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10 10:59

silverball

De wagen voor moderne mensen

HarryMaas schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:27:
Goedemorgen

Ik heb met veel belangstelling wat gelezen op deze site. Ik weet echter niet precies waar ik mijn vraag neer moet leggen met de vraag welke warmtepompkeuze voor ons huis. Ben maar klein beetje digitaal onderlegd dus kan mijn vragen wel goed uitleggen maar gaan werken met templates etc wordt wat ingewikkelder. Ik wil gewoon mijn thuissituatie uitleggen en de evt wensen hieromtrent.
Misschien kunnen jullie mij even op het goede pad zetten.

Gr Harry
Je kopiert het template

namelijk dit blok

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Historisch gasverbruik: X m³/jaar (winter '20/21?)

[h3]Afgiftesysteem:[/h3]
 - X m² vloerverwarming, slangen 10/15 cm HoH, Y groepen, Z daarvan staan altijd open
 - X radiatoren, totale afgifte bij 40 graden Y kW, waterinhoud in totaal Z liter

[h3]SWW:[/h3]
 - plek voor boiler
 - X liter nodig
 - DWTW aanwezig?

[h3]Warmtepompvoorkeur:[/h3]
L/W of W/W, zet op volgorde: goedkoop, stil, design, zuinig, verkrijgbaarheid, domotica-integratie, DIY/tweakersvriendelijk, milieuvriendelijk

[h3]Wie gaat het installeren?[/h3]
Doe het zelf / het wordt uitbesteed

[Foto's/schetsen/plaatjes van mogelijk geschikte plekken voor de apparatuur]

in je post. En alle vragen beantwoord je in dat template. Gewoon kopiëren plakken, en je antwoorden die zet je erin.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryMaas
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 14-08 15:56
Hoe moet ik dat template dan kopieeren? Ik had hier al naar gekeken en het is nog wat zoeken voor me.

Gr Harry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10 10:59

silverball

De wagen voor moderne mensen

Je selecteert de tekst door bovenaan het codeblokje/ template te beginnen, de linkermuisknop in te drukken, en dan terwijl je de linkermuisknop ingedrukt houdt de muis naar beneden te halen.

Als je het hele codeblokje geselecteerd hebt dan stop je met de linkermuisknop indrukken, druk je op het blauw geselecteerde geheel met je rechtermuisknop en drukt op kopiëren in het contextmenuutje(of de sneltoets ctrl+C).

Dan plak je dit geheel in je post. Dit kan je doen door de sneltoets ctrl+V, of door in je post-invoerscherm weer de rechtermuisknop in te drukken en plakken te selecteren.

Dus de tekst in het template die voer je letterlijk mee in je eigen post, dus ook de gekke haakjes en tekens. De opmaak verschijnt pas als de post geplaatst is.

code:
1
[h3]Afgiftesysteem:[/h3]

wordt dan automatisch
Afgiftesysteem:

[ Voor 17% gewijzigd door silverball op 25-07-2024 14:46 ]

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89