Ik vind dit echt een super site!! Elke idioot, zoals ik, kan nu z'n shit oplossen. Super flex!!
Ben nu een paar weken lid en vind het lache hiero, naast de functionaliteit. Tweakers.net ROELS!!
Tsja, lache toch!Op dinsdag 11 september 2001 04:52 schreef HlpDsK het volgende:
Vaag volk 's nachts
Over een uur komt de aflos, kan ik naar huis en gaan slapen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
HahahaOp dinsdag 11 september 2001 05:06 schreef KroontjesPen het volgende:
Over een uur komt de aflos, kan ik naar huis en gaan slapen.
Ga je dat nou in elk LA topic zeggenOp dinsdag 11 september 2001 04:41 schreef hdd het volgende:
biertje?
elkOp dinsdag 11 september 2001 06:37 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ga je dat nou in elk LA topic zeggen
Ben thuis, welterusten
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Het blijft leuk.... maaar! -> :
-> [topic=223746/1/100]
.
-> [topic=223746/1/100]
Op zaterdag 08 september 2001 19:58 schreef IceStorm het volgende:
Welkom zou ik zeggen![]()
Ga ik meteen toch even de grote boze meester uithangen als je het niet erg vindHou er rekening mee dat het eigenlijk niet te bedoeling is om je 'voortestellen'. Niet omdat het niet leuk is maar omdat er hier 70 man per dag nieuw komt en dat wordt dan al vrij gauw een zooitje
. Voor andere huishoudelijke regels mag je de FAQ lezen
Zo en dan nu gewoon weer normaal
Wel leuk dat je zo enthousiast bent moet ik zeggen, dat maakt de sfeer alleen maar beter. Dus ik zou zeggen, kijk hier eens rond en heb veel plezier
Oh, btw leuke site, ik ken iemand die ik een heel groot plezier ga doen met de winnie the pooh en bijbehorende teigetje plaatjes
majah tis natuurlijk niet de bedoeling dat er allemaal van die vobis/computer totaal nonos komen om eens even te vragen waar het aanknopje van hun beeldscherm zit
Dat zijn momenteel niet de meest gewenste opmerkingen...Op dinsdag 11 september 2001 08:33 schreef AtomicShockwave het volgende:
majah tis natuurlijk niet de bedoeling dat er allemaal van die vobis/computer totaal nonos komen om eens even te vragen waar het aanknopje van hun beeldscherm zit
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zo een ben ik niet. Ben alleen een newbie op het gebied van netwerkbeheer. We hebben sinds een week of drie ons eigen LANnetjeOp dinsdag 11 september 2001 08:33 schreef AtomicShockwave het volgende:
ndaaaag
Pagina: 1