Incorrecte abonnementsprijs Fairphone 5 GSMWeb

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:40
uitvoering: Fairphone 5 Zwart

In de pricewatch kom ik deze deal tegen, echter lukt het bij GSMWeb zelf niet om op de getoonde bedragen uit te komen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OfxzU-SVUDE-SUZ6VY5Xb7I-ew4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I3VvtanKqtG6neI8xQWFcstT.jpg?f=fotoalbum_large

Waarschijnlijk zit er ergens een fout in de koppeling
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSKI1RCCYbkoub9hfasUuLKu34Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/luYxFJcT4cW4Um7AlcaIaXKi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door I_IBlackI_I op 17-07-2024 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Mooijekind en/of @Glaanie, ligt het aan mij of is het bij de artikelen ook niet (meer) mogelijk om een prijsfout door te geven?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Room42 Kijk je bij refurbished? Daar kan dat inderdaad niet, bij de rest met muis op de totaalprijs gaan staan, dan via link op popupje foute prijs melden ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
Raven schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:15:
@Room42bij de rest met muis op de totaalprijs gaan staan, dan via link op popupje foute prijs melden ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NbfohZxfM3kSEkLBaGNw9xtS8Xw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vQSG3W3tQXsNGX0PVuFIDAmF.png?f=fotoalbum_large
Ik zie geen link voor foute prijs melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Raven schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:15:
@Room42 Kijk je bij refurbished? Daar kan dat inderdaad niet, bij de rest met muis op de totaalprijs gaan staan, dan via link op popupje foute prijs melden ;)
Nice, dat is een bug. Als ik te ver ingezoomd ben, verschijnt de pop-up niet. Zoom ik 1x uit, dan is die pop-up er wel.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
I_IBlackI_I schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:19:
[...]

[Afbeelding]
Ik weet niet of dat in die omgeving ook werkt, aangezien dat een externe dienst is (ik zie hem niet vanwege mijn cookie-instellingen). De pop-up voor directe prijzen ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86M7i2GgnWt_0Xmb8I-2bKrsvKM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZL1QYQy92X6wsVeaQ1bUKTqm.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
Room42 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:21:
[...]

Ik weet niet of dat in die omgeving ook werkt, aangezien dat een externe dienst is (ik zie hem niet vanwege mijn cookie-instellingen). De pop-up voor directe prijzen ziet er zo uit:
Dit is gewoon de pricewatch van Tweakers, maar met het ode aan henk thema i.p.v. standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

I_IBlackI_I schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:19:
[...]

[Afbeelding]
Oh, abo-tab, ik dacht prijzen van het toestel |:( :P
Room42 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:19:
[...]

Nice, dat is een bug. Als ik te ver ingezoomd ben, verschijnt de pop-up niet. Zoom ik 1x uit, dan is die pop-up er wel.
@crisp kijk jij even mee? O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
I_IBlackI_I schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 19:23:
[...]

Dit is gewoon de pricewatch van Tweakers, maar met het ode aan henk thema i.p.v. standaard.
Nee, de abonnementen worden met een externe dienst geregeld. Jij zit op het 'abonnementen'-tabje en ik had het over het prijzen-tabje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cy_AxZ1kxQFYZXWB6poB0TM3mhk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nP3pg8IfB6Dt2u2gPJT12yQ6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Room42 op 04-08-2024 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:04

Mooijekind

Manager Product Content
@I_IBlackI_I
I_IBlackI_I schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:14:
uitvoering: Fairphone 5 Zwart

In de pricewatch kom ik deze deal tegen, echter lukt het bij GSMWeb zelf niet om op de getoonde bedragen uit te komen. [Afbeelding]

Waarschijnlijk zit er ergens een fout in de koppeling
[Afbeelding]
Excuus, even gemist.
Hier gaat inderdaad wat mis. Prijzen van abonnementen kunnen niet gemeld worden middels een button. En helaas kan ik deze ook niet zelf blokkeren. Ik zal er een melding van maken bij onze externe leverancier dat er hier wat fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:03

crisp

Devver

Pixelated

Dat die popup niet beschikbaar is op lagere resoluties is al lang bekend. Om deze ook beschikbaar te maken op mobiele devices moeten we eerst af van de hover-trigger voor deze popup.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
crisp schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:58:
[...]

Dat die popup niet beschikbaar is op lagere resoluties is al lang bekend. Om deze ook beschikbaar te maken op mobiele devices moeten we eerst af van de hover-trigger voor deze popup.
Maar ik heb het niet over een mobile device. Gewoon Firefox Desktop met, blijkbaar, een smaller venster dan de dev het gewenst had. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:03

crisp

Devver

Pixelated

Room42 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:09:
[...]

Maar ik heb het niet over een mobile device. Gewoon Firefox Desktop met, blijkbaar, een smaller venster dan de dev het gewenst had. O-)
Het enige onderscheid dat wij gebruiken is ook breedte van de viewport. Maar zoals gezegd moeten we gewoon van hover anti-patterns af zodat we dit soort functionaliteit gewoon voor elk device kunnen aanbieden. Daarvoor moet er echter wel een klikbare trigger zijn, en is dus een (re)design noodzakelijk.

Het is in ieder geval al vaker gemeld ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Room42 @crisp Zoals ik het las had de zoom ermee te maken, niet viewport, dat van lagere resoluties wist ik al wel en dan had ik je niet gementioned ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 05-08-2024 17:15 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Raven schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 17:14:
@Room42 @crisp Zoals ik het las had de zoom ermee te maken, niet viewport, dat van lagere resoluties wist ik al wel en dan had ik je niet gementioned ;)
Jawel, die twee hebben met elkaar te maken. Als ik ingezoomd het venster breder maak, werkt het ook weer. ;)

In deze view (130% zoom) werkt het niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zAKjecLk_eIlLQ8a7mkzvn_SKP0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1cOmnpOj7Ho9gdSGSDu47bPf.png?f=fotoalbum_large

In deze view (ook weer 130% zoom) werkt het wel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GbvWA-3xMvH74iSy9bCWbgjOVt4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Dp2TrrP8A2jfa5roQeKDf1da.png?f=fotoalbum_large

Het verschil is een paar pixels in de vensterbreedte!

[ Voor 52% gewijzigd door Room42 op 05-08-2024 17:19 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.