Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bij bepaalde windows size werkt mouse-over niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• True
  • Registratie: april 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Zie onderstaande zeer korte demonstratie:
Bij bepaalde windows size werkt mouse-over niet (melden onjuiste prijs in pricewatch).
Het kan zijn dat dit bewust is omdat er te weinig ruimte is, maar dan ontbreekt wel bepaalde functionaliteit (niet dat dit overigens normaal gemakkelijk te vinden is voor de minder bekende gebruikers ;) )

Trackers of betalen...⛔ check het standpunt van de Nederlandse techsite Tweakers over JOUW privacy in de link.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 18:19
Gereproduceerd met firefox (laatste versie). Ik denk dat het venster bij een bepaalde dimensie naar tablet-modus gaat en dat vanaf die dimensie (en lager) de faute-prijs-popup er niet is. Wilde gok van mijn kant.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Kuusje schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:26:
Gereproduceerd met firefox (laatste versie). Ik denk dat het venster bij een bepaalde dimensie naar tablet-modus gaat en dat vanaf die dimensie (en lager) de faute-prijs-popup er niet is. Wilde gok van mijn kant.
Je gaat door voor de koelkast!

@True die functionaliteit zit inderdaad niet in de tablet- en telefoonmodus van de site. Je ziet het ook aan het veranderen van het menu bovenin wanneer je de tabletmodus krijgt. Sowieso zou hier voor touch-devices een ander soort oplossing moeten komen. Daar zal vast wel al eens een topic voor gemaakt zijn, maar ik zal deze in ieder geval ook verplaatsen naar Mooie Features :)

Intentionally left blank

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True