Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2024-2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:45
Maarten_E schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:07:
[...]

Godzijdank rijd ik beter dan dat ik voorspel. ;)
Officieuze Hero van de dag!
Gefeliciteerd :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 11 december 2024 @ 18:29:

Omkoperij weet ik niets van. Smaad en laster zeg ik je!
:Y) (= een satéprikker)
FTFY :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:24

Quad

Doof

Het wordt zo'n weekend? :{

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:58

heho

Ommen, Overijssel

Het levert geen punten op, maar wel vermakelijk 😋

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

heho schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:42:
Het levert geen punten op, maar wel vermakelijk 😋
Dat is wel weer zo. Maar wedden dat de nrs 2 en 3 ook punten verspelen?

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchEagle1993
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16:18
Ben ik blij dat ik een doelpunt voor Heerenveen had ingevoerd, toch weer 2 puntjes!💪🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dit zal Mavaros wel weer goed gepoold hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchEagle1993
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16:18
Tweede week op rij dat ik op nr. 1 de zondag in ga, moet niet gekker worden. Hopen dat ik het nu wel vast kan houden😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Nul
Nul
Nul
Vijf
-O-

Jij doet het met 2, 0, 5, 5 een heel stuk beter :)
De trend van vorige week wordt gewoon doorgezet. Gelukkig doet @Ramzzz lekker met me mee.

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 15-12-2024 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
DutchEagle1993 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:10:
Tweede week op rij dat ik op nr. 1 de zondag in ga, moet niet gekker worden. Hopen dat ik het nu wel vast kan houden😬
Je zal het uit moeten vechten met @ElPaco, die heeft momenteel evenveel punten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 28-10 14:45

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Vandaag wordt mijn dag peasants! In de hoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-10 21:31
Ik hoop dat het nog wat wordt vandaag. Tot nu toe maar 9 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Welja, doe ook maar een nulletje bij de wedstrijd van de week -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:43

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heel slecht voor mijn pool dit, maar ik heb hem er voor over.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Lekker doelpuntje van Utreg in minuut 97 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En dacht vorige week mijn diepte record te hebben. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Het moet niet gekker worden.... twee(!) tienpunters op de zondag! Zo is het puntenaantal toch nog een beetje gered :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:35
Voor het weekend had ik een heel goed gevoel bij het invullen. Dat kwam niet helemaal uit 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Die toolkist nepsupporter! Voorspelt ie maar een karige 3-0 net als ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Potjandrie, had 1-1 bij nac - az, zo zuur dit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:10
Potverdorie door 1 goal van Meerdink De Wit uit de top 10 overall en top 3 van deze week gevallen.

[ Voor 7% gewijzigd door bazzemans op 15-12-2024 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Ik had 2-1 ingezet voor NAC en dat zag er lange tijd goed uit. Viel dat effe tegen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-10 13:47
Typhone schreef op maandag 16 december 2024 @ 08:22:
Ik had 2-1 ingezet voor NAC en dat zag er lange tijd goed uit. Viel dat effe tegen :'(
Daar had ik gelukkig wel 10 punten maar gezien het spelbeeld was 2-1 NAC absoluut een terechte uitslag geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lol, het hele weekend bagger en dan 3 tienpunters op zondag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:28
Superkiwi schreef op maandag 16 december 2024 @ 10:09:
Lol, het hele weekend bagger en dan 3 tienpunters op zondag :P
He, ben jij mij? :D

Het houdt allemaal niet over ook dit seizoen. Bijna halverwege, maar de glazen bol moet echt nog opwarmen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 15:57
Week winnaar in de laatste minuut bij AZ, leuk om weer eens bovenaan te staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Gefeliciteerd!
Je hebt ook wel erg goed voorspeld dit weekend _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 16 december 2024 @ 08:22:
1-1 zag er nog later in de wedstrijd veel beter uit, maar meneer de Wit moest het zo nodig verpesten.
Maar goed, toch genoeg voor de weekwinst (over jou, enige wat telt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Waar het doelpunt van Utreg mij 6 punten opleverde, kost dat gedoe van Dhr de Wit me er 8.
Conclusie: die verrekte blessuretijd is netto gezien mooi ellendig :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 15:57
Superkiwi schreef op maandag 16 december 2024 @ 10:40:
Gefeliciteerd!
Je hebt ook wel erg goed voorspeld dit weekend _/-\o_
Het ging inderdaad een keer lekker. Wou PSV laten verliezen in de poule, maar na het drama van vorige week (als enige PSV laten verliezen) in de competitie maar niet meer gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-10 18:53

Seikbal

Tweakers Addict

Vorige week top 5 (hoogste notering ever)... met een gelijkspel (dacht ik) voor PSV... ze nu op verlies zetten leverde maar een schamele 7 punten op.. :*) _/-\o_

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/IYs9EpyBnM1K9Yyte8bfSG38.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/6rXYaWcQEwbEKyjaFmpRPBO9.gif

Speelronde 16
Terwijl Twente het moeilijk heeft in en tegen de amateurs van Katwijk (*edit, op moment van schrijven maakt Twente de 3-1) is het voor ons een mooi moment om terug te kijken op een moeilijk te voorspellen speelronde in de Eredivisie. We begonnen het 16e speelweekend met de lastige wedstrijd tussen PEC en Willem II. Waar PEC gezien de laatste wedstrijden de betere papieren had waren het toch de Tilburgers die er met de winst vandoor gingen. Degenen die dit goed hadden scoorden hele belangrijke punten, want wat er vervolgens gebeurde.....

Op de zaterdag werden we getrakteerd op de eerste verrassing: het goed voetballende Heerenveen van Van Persie wist in eigen huis PSV op de knieën te dwingen, iets dat daarvoor nog maar één club gelukt is. Achtervolger Utrecht had op de zondag aan 5 minuten blessuretijd niet genoeg om van Go Ahead Eagles te winnen. Omdat de KNVB de beroerdste niet is kregen ze 2 extra extra minuten om de gelijkmaker erin te prikken en alsnog een belangrijk punt te pakken, wat ook wel als verrassend gezien kan worden. Tussendoor wist Fortuna van het kwakkelende RKC te winnen en Feyenoord maakte met 5-2 gehakt van Heracles.

Waar mensen op de vrijdag, zaterdag en het begin van zondag veel punten lieten liggen werd dat in de resterende vier wedstrijden ruimschoots goedgemaakt. Bij Twente-Groningen (2-0), NEC-Sparta (1-1), Ajax-Almere (3-0) en NAC-AZ (1-2) werd behoorlijk vaak de volle score gehaald. Net als de week ervoor hingen enkele uitslagen ook weer af van érg laat gescoorde doelpunten.
Het was echter niet genoeg om de schade te repareren, waardoor de scores over het algemeen best wel tegenvielen. Zo haalden slechts 9 deelnemers meer dan 50 punten. Uiteraard kan er onder de streep maar eentje de beste zijn en dat was @sjtienuh, die met 57 punten nog best een acceptabel aantal punten bij elkaar wist te sprokkelen. Om het in perspectief te plaatsen: van alle deelnemers in Nederland is hij deze week op een mooie 93e plaats geëindigd.
Waar heeft hij de winst gepakt? Ik denk op de vrijdag, waar hij de eerder genoemde zeer belangrijke 10 punten pakte. De zaterdag en de eerste wedstrijd van zondag scoorde hij net als zovelen slechts 10 puntjes (verdeeld over twee vijfpunters). In de resterende 4 wedstrijden op de zondag pakte hij net als ondergetekende drie maal de tien punten, aangevuld met eenmaal een zevenpunter. Had hij de memo gelezen dat Almere vrijwel nooit scoort en zéker niet tegen de op één na minst gepasseerde verdediging van Nederland dan had hij vier tienpunters gehad. Lesje voor de volgende keer ;)

Anyway, om een lang verhaal kort te maken, zo zag de top 5 er afgelopen weekend uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/dfQzgPsJvxSWdWWOcu3MjRs2.gif

1. @sjtienuh 57 punten
-. @DutchEagle1993 54 punten
-. @jandee 54 punten
-. @lhjlu 54 punten
5. @Bao_mi1 53 punten
-. @ElPaco 53 punten

@DutchEagle1993 en @ElPaco streden na de zaterdag nog samen om de winst. Drie tienpunters op zondag was voor eerstgenoemde net niet genoeg, omdat hij bij NEC-Sparta slechts twee punten pakte.
Elpaco had alle totootjes op de zondag goed maar scoorde slechts één tienpunter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Is8PUK6qYLie8HPAJFOhMmG7.gif

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

@sjtienuh is de onbetwiste winnaar van de week. Gefeliciteerd! _/-\o_
@Lekkerboeie86 gaat het Hero abonnement voor je aanvragen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/U5VG81r27Djq9BLr6u3QsTDz.gif

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

1. @Renzzie 705 punten
2. @whiteguy 702 punten
3. @Mrk87 701 punten
4. @Supermach 697 punten
5. @heho 689 punten
6. @Brachterbaek 687 punten
7. @Bao_mi1 684 punten
8. @Xantoz 678 punten
9. @bregweb 676 punten
10. @Jay-K 673 punten
--. @lhjlu 673 punten
--. @poes 673 punten

@Supermach had met 28 punten een matig weekend en moet zijn eerste plaats voorlopig even afstaan aan @Renzzie, die met 38 punten even goed scoorde als @whiteguy.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UmV2uKbmBugZ4HAJxdA2T0tj.gif

Vrijdag bij PEC-Willem II (0-1) werden 8 tienpunters gscoord. In totaal hadden 'slechts' 23 deelnemers een goede aftrap door Willem II op winst te zetten.

Op de toch wel verrassende zaterdag is er niemand van de deelnemers die 10 punten gescoord heeft, toch wel een bijzonderheidje. Bij Eagles-Utrecht zien we hetzelfde.

@Hoianddoei durfde bij PSV nog wel een gelijkspelletje aan (1-1), het is echter @Seikbal die hier volle lof verdient met zijn 2-0 voor Heerenveen _/-\o_

Om aan te geven hoe makkelijk de zondag was (Utrecht-Eagles daargelaten):
Twente-Groningen (2-0): 44x goed voorspeld.
NEC-Sparta (1-1): 21x goed voorspeld.
Ajax-Almere (3-0): 48x goed voorspeld.
NAC-AZ (1-2): 45x goed voorspeld.

@poes verdient een speciale vermelding. Zij had alle vier die wedstrijden correct voorspeld _/-\o_
Daarnaast waren er 16 deelnemers met drie tienpunters in de laatste vier wedstrijden, ook een behoorlijk knappe prestatie d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qHNHhLgWDYiHyTCKzqL5ajWI.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!

In de 16e speelronde ontlopen de twee kemphanen elkaar nauwelijks, ze hebben hun totootjes nagenoeg hetzelfde ingevuld. Er zijn een drietal wedstrijden waarbij het verschil twee puntjes was en omdat dat verschil twee keer positief uitviel in het voordeel van @toolkist pakt hij met nog één pre-winterstop speelronde te gaan de voorsprong. Komend weekend gaan we zien wie van deze twee Hugh Glass wordt en wie de rol van John Fitzgerald op zich mag nemen.

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 38 48 0-1
2 51 30 1-1
3 25 42 1-2
4 25 53 1-3
5 35 27 2-3
6 49 49 2-3
7 51 40 3-3
8 31 43 3-4
9 31 22 4-4
10 51 47 5-4
11 46 52 5-5
12 51 43 6-5
13 53 55 6-6
14 40 43 6-7
15 38 33 7-7
16 29 31 7-8

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/47k8xcyzIroiQKRaHAgJA9my.gif

Om de reeks lastige weekenden door te zetten hebben we voor de winterstop nog één speelronde te gaan waarbij het overal alle kanten op kan.
Op vrijdag beginnen we met RKC tegen PEC, daarna volgen onder anders Eagles-NAC, AZ-Twente, Heracles-Groningen, Sparta-Ajax, topper PSV-Feyenoord en Willem II-NEC. Ga er maar aan staan.
Om het nog leuker te maken zijn de twee laatstgenoemden allebei wedstrijd van de week.
Mocht iemand inside information en/of contact met belchinezen hebben: alle voorkennis is welkom!
Veel succes d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
Dank weer voor het verslag @Superkiwi , om daar gelijk op in te haken; komende speelronde wordt mijn speelronde. Makooy kan de reminders dus wel achterwege laten.

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Superkiwi schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:09:

Op de toch wel verrassende zaterdag is er niemand van de deelnemers die 10 punten gescoord heeft, toch wel een bijzonderheidje. Bij Eagles-Utrecht zien we hetzelfde.

@Hoianddoei durfde bij PSV nog wel een gelijkspelletje aan (1-1), het is echter @Seikbal die hier volle lof verdient met zijn 2-0 voor Willem II _/-\o_

Thanx voor de eervolle vermelding maar dat je dan WIllem || noemt ... voor de 2-0... |:( 8)7.
Die wedstrijd had ik zelfs fout ... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
Superkiwi schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:09:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Speelronde 16
Terwijl Twente het moeilijk heeft in en tegen de amateurs van Katwijk (*edit, op moment van schrijven maakt Twente de 3-1) is het voor ons een mooi moment om terug te kijken op een moeilijk te voorspellen speelronde in de Eredivisie. We begonnen het 16e speelweekend met de lastige wedstrijd tussen PEC en Willem II. Waar PEC gezien de laatste wedstrijden de betere papieren had waren het toch de Tilburgers die er met de winst vandoor gingen. Degenen die dit goed hadden scoorden hele belangrijke punten, want wat er vervolgens gebeurde.....

Op de zaterdag werden we getrakteerd op de eerste verrassing: het goed voetballende Heerenveen van Van Persie wist in eigen huis PSV op de knieën te dwingen, iets dat daarvoor nog maar één club gelukt is. Achtervolger Utrecht had op de zondag aan 5 minuten blessuretijd niet genoeg om van Go Ahead Eagles te winnen. Omdat de KNVB de beroerdste niet is kregen ze 2 extra extra minuten om de gelijkmaker erin te prikken en alsnog een belangrijk punt te pakken, wat ook wel als verrassend gezien kan worden. Tussendoor wist Fortuna van het kwakkelende RKC te winnen en Feyenoord maakte met 5-2 gehakt van Heracles.

Waar mensen op de vrijdag, zaterdag en het begin van zondag veel punten lieten liggen werd dat in de resterende vier wedstrijden ruimschoots goedgemaakt. Bij Twente-Groningen (2-0), NEC-Sparta (1-1), Ajax-Almere (3-0) en NAC-AZ (1-2) werd behoorlijrlijk vaak de volle score gehaald. Net als de week ervoor hingen enkele uitslagen ook weer af van érg laat gescoorde doelpunten.
Het was echter niet genoeg om de schade te repareren, waardoor de scores over het algemeen best wel tegenvielen. Zo haalden slechts 9 deelnemers meer dan 50 punten. Uiteraard kan er onder de streep maar eentje de beste zijn en dat was @sjtienuh, die met 57 punten nog best een acceptabel aantal punten bij elkaar wist te sprokkelen. Om het in perspectief te plaatsen: van alle deelnemers in Nederland is hij deze week op een mooie 93e plaats geëindigd.
Waar heeft hij de winst gepakt? Ik denk op de vrijdag, waar hij de eerder genoemde zeer belangrijke 10 punten pakte. De zaterdag en de eerste wedstrijd van zondag scoorde hij net als zovelen slechts 10 puntjes (verdeeld over twee vijfpunters). In de resterende 4 wedstrijden op de zondag pakte hij net als ondergetekende drie maal de tien punten, aangevuld met eenmaal een zevenpunter. Had hij de memo gelezen dat Almere vrijwel nooit scoort en zéker niet tegen de op één na minst gepasseerde verdediging van Nederland dan had hij vier tienpunters gehad. Lesje voor de volgende keer ;)

Anyway, om een lang verhaal kort te maken, zo zag de top 5 er afgelopen weekend uit:

[Afbeelding]

1. @sjtienuh 57 punten
-. @DutchEagle1993 54 punten
-. @jandee 54 punten
-. @lhjlu 54 punten
5. @Bao_mi1 53 punten
-. @ElPaco 53 punten

@DutchEagle1993 en @ElPaco streden na de zaterdag nog samen om de winst. Drie tienpunters op zondag was voor eerstgenoemde net niet genoeg, omdat hij bij NEC-Sparta slechts twee punten pakte.
Elpaco had alle totootjes op de zondag goed maar scoorde slechts één tienpunter.

[Afbeelding]

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

@sjtienuh is de onbetwiste winnaar van de week. Gefeliciteerd! _/-\o_
@Lekkerboeie86 gaat het Hero abonnement voor je aanvragen.

[Afbeelding]

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

1. @Renzzie 705 punten
2. @whiteguy 702 punten
3. @Mrk87 701 punten
4. @Supermach 697 punten
5. @heho 689 punten
6. @Brachterbaek 687 punten
7. @Bao_mi1 684 punten
8. @Xantoz 678 punten
9. @bregweb 676 punten
10. @Jay-K 673 punten
--. @lhjlu 673 punten
--. @poes 673 punten

@Supermach had met 28 punten een matig weekend en moet zijn eerste plaats voorlopig even afstaan aan @Renzzie, die met 38 punten even goed scoorde als @whiteguy.

[Afbeelding]

Vrijdag bij PEC-Willem II (0-1) werden 8 tienpunters gscoord. In totaal hadden 'slechts' 23 deelnemers een goede aftrap door Willem II op winst te zetten.

@Hoianddoei durfde bij PSV nog wel een gelijkspelletje aan (1-1), het is echter @Seikbal die hier volle lof verdient met zijn 2-0 voor Willem II _/-\o_

@poes verdient een speciale vermelding. Zij had alle vier die wedstrijden correct voorspeld _/-\o_
Daarnaast waren er 16 deelnemers met drie tienpunters in de laatste vier wedstrijden, ook een behoorlijk knappe prestatie d:)b

[Afbeelding]

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!

In de 16e speelronde ontlopen de twee kemphanen elkaar nauwelijks, ze hebben hun totootjes nagenoeg hetzelfde ingevuld. Er zijn een drietal wedstrijden waarbij het verschil twee puntjes was en omdat dat verschil twee keer positief uitviel in het voordeel van @toolkist pakt hij met nog één pre-winterstop speelronde te gaan de voorsprong. Komend weekend gaan we zien wie van deze twee Hugh Glass wordt en wie de rol van John Fitzgerald op zich mag nemen.

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 38 48 0-1
2 51 30 1-1
3 25 42 1-2
4 25 53 1-3
5 35 27 2-3
6 49 49 2-3
7 51 40 3-3
8 31 43 3-4
9 31 22 4-4
10 51 47 5-4
11 46 52 5-5
12 51 43 6-5
13 53 55 6-6
14 40 43 6-7
15 38 33 7-7
16 29 31 7-8

[Afbeelding]

Om de reeks lastige weekenden door te zetten hebben we voor de winterstop nog één speelronde te gaan waarbij het overal alle kanten op kan.
Op vrijdag beginnen we met RKC tegen PEC, daarna volgen onder anders Eagles-NAC, AZ-Twente, Heracles-Groningen, Sparta-Ajax, topper PSV-Feyenoord en Willem II-NEC. Ga er maar aan staan.
Om het nog leuker te maken zijn de twee laatstgenoemden allebei wedstrijd van de week.
Mocht iemand inside information en/of contact met belchinezen hebben: alle voorkennis is welkom!
Veel succes d:)b
Die memo dat Almere moeilijk scoort en Ajax de op 1 na minst gepasseerde verdediging heeft, is mij ook compleet ontgaan. Ik hang blijkbaar nog een beetje in vorig seizoen waar ze altijd lekker liepen te schutteren achterin bij Ajax. Zonde, anders had ik ook 4 tienpunters kunnen hebben op zondag.

Mooi verslag trouwens weer @Superkiwi d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Seikbal schreef op donderdag 19 december 2024 @ 07:57:
[...]

Thanx voor de eervolle vermelding maar dat je dan WIllem || noemt ... voor de 2-0... |:( 8)7.
Heerenveen bedoel ik natuurlijk :P
Inmiddels aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2024 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Bao_mi1 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:50:
[...]
Die memo dat Almere moeilijk scoort [...] is mij ook compleet ontgaan.
Even de statistieken erbij gezocht:
We zijn 16 wedstrijden onderweg en ze hebben 7 doelpunten gemaakt. Neem deze info vooral mee bij je volgende voorspelling ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:42:
[...]

We zijn 16 wedstrijden onderweg en ze hebben 7 doelpunten gemaakt. Neem deze info vooral mee bij je volgende voorspelling ;)
En dan niks zeggen over het Maduro efffect he ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-10 13:06
Leuk om een keertje op #1 te staan 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
Superkiwi schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:42:
[...]

Goed om te weten. Vanaf mijn cluppie is het op de ranglijst veel te ver naar beneden schollen om naar dit soort statistieken te kijken! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Hmmm, nummer 6 in de ranglijst komt steeds dichterbij, maar toch kan ik mijn cluppie niet op verlies zetten, waar ik denk dat dit wel verstandig zou zijn … 🙄🙈 Hup Feyenoord ! 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Geen zorgen, Feyenoord wint gewoon van PSV ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
Dit wordt weer een interessante speelronde, Go Ahead - Nac is de hummer 7 tegen nummer 9. AZ - Twente de nummer 5 tegen nummer 6, en Heracles - Groningen de nummers 14 en 15 tegen elkaar, en Willem 2 - NEC zijn nummers 11 en 12. En dan heb ik PSV - Feyenoord nog niet eens genoemd.

Dit kan wel eens een record week qua lage scores worden, in elk geval voor mij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/47k8xcyzIroiQKRaHAgJA9my.gif

Laatste speelronde van 2024!

Laten we met een knaller van een ronde afsluiten en vooral veel spektakel in Eindhoven dat de punten naar de stad aan de maas mee terug gaan >:)

@Typhone
@MarkH69
@Atomnized
@bazzemans
@R-B
@Chielioj
@Clush
@Megupe
@Dion34
@Mrk87
@Ephymerous
@ettie1990
@Lekkerboeie86
@Hoianddoei
@Fendermen
@groggy
@RudyL
@Stakie
@ParaDroid2
@onecht
@Quantor
@Freshnezz
@reaL_G
@timentom5
@Gkip
@Xantoz
@HippiePaci
@horizon1978
@IkBenDeSjaak
@Jewwy0211
@Besas79
@jassie903
@Lucatoni
@Gonadan
@FREAKJAM
@JamesDelaney
@Tdv98
@pelle888
@Dracoz

[ Voor 21% gewijzigd door makooy op 20-12-2024 11:47 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Pwooah, was net bezig met alles in te vullen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Typhone schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 11:49:
Pwooah, was net bezig met alles in te vullen :P
Oh ja, shit, zou jou niet meer taggen vanaf 3-dec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
makooy schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 11:45:
[Afbeelding]

Laatste speelronde van 2024!

Laten we met een knaller van een ronde afsluiten en vooral veel spektakel in Eindhoven dat de punten naar de stad aan de maas mee terug gaan >:)

@Typhone
@MarkH69
@Atomnized
@bazzemans
@R-B
@Chielioj
@Clush
@Megupe
@Dion34
@Mrk87
@Ephymerous
@ettie1990
@Lekkerboeie86
@Hoianddoei
@Fendermen
@groggy
@RudyL
@Stakie
@ParaDroid2
@onecht
@Quantor
@Freshnezz
@reaL_G
@timentom5
@Gkip
@Xantoz
@HippiePaci
@horizon1978
@IkBenDeSjaak
@Jewwy0211
@Besas79
@jassie903
@Lucatoni
@Gonadan
@FREAKJAM
@JamesDelaney
@Tdv98
@pelle888
@Dracoz
Speelt PSV ook tegen MVV?

En zoals al geschreven, veel directe concurenten tegen elkaar, spannend.

[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 20-12-2024 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Megupe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 12:17:
[...]

Speelt PSV ook tegen MVV?

En zoals al geschreven, veel directe concurenten tegen elkaar, spannend.
Nee, Feyenoord speelt wederom tegen MVV ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
makooy schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 13:17:
[...]

Nee, Feyenoord speelt wederom tegen MVV ;)
Ah, de maasderby ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
makooy schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 11:55:
[...]

Oh ja, shit, zou jou niet meer taggen vanaf 3-dec ;)
Ik deel zijn puntenaantal wel door de helft dit weekend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tuurlijk, 10-punter door de neus geboord in de 90e minuut. What else is new.

Herstel: Bleek buitenspel te zijn, gelukkig. :)

@Superkiwi *O* goede vrijdag vandaag.

[ Voor 39% gewijzigd door Quad op 20-12-2024 21:59 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:49
Top, 10-punter veiliggesteld in de 90e minuut. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Zeer fraai!
Dit wordt ons weekend, Quad oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:11:
[...]

Zeer fraai!
Dit wordt ons weekend, Quad oOo
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/GtTrZLAJJc4AAAAM/rapper-sjors.gif

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Megupe schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:59:
Dank weer voor het verslag @Superkiwi , om daar gelijk op in te haken; komende speelronde wordt mijn speelronde. Makooy kan de reminders dus wel achterwege laten.
Tot dusver 100%, maar ben geloof ik niet de enige ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Helaas niet nee. 38 poppetjes met 10 punten vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:00
Dat er al 38 mensen rekening houden met scheidsrechters en VAR mensen die totaal incapabel zijn voor het vak geeft wel aan dat het zorgelijk is gesteld met het Nederlandse scheidsrechterskorps.

Zover was ik nog niet, waardoor ik met normale leiding uit ging van een 1-2. Les voor de volgende keer....

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
RudyL schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 22:45:
Zover was ik nog niet, waardoor ik met normale leiding uit ging van een 1-2. Les voor de volgende keer....
d:)b
Na een tijdje ga je dat soort dingen gewoon incalculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Tssss.... hoe dan... zoveel mensen die dit gelijkspel en de uitslag zagen aankomen... Waar ging het dan mis bij mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Hebben die 38 van gisteren nu ook go ahead nac goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:28
Megupe schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:33:
Hebben die 38 van gisteren nu ook go ahead nac goed?
Totdat de 2-1 viel wel ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Superkiwi ‼️💯🔥🔥🔥

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Jaja, we zijn on fire! 🤩🔥

Van de 38 poppetjes die op vrijdag met de volle score begonnen zijn er 20 over die na 2 wedstrijden nog steeds de volle punten hebben. En niet de minste; er staan een aantal grote namen tussen: @toolkist, @makooy, @lhjlu, @Purehz, @JasperS1994, @Jordi0344, @Megupe, @Maarten_E, @Zyron... om er maar een paar te noemen.
_/-\o_

[ Voor 84% gewijzigd door Superkiwi op 21-12-2024 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Superkiwi schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:34:
[...]

Ik deel zijn puntenaantal wel door de helft dit weekend ;)
Voor straf mag hij een ronde niet meedoen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Die 3-0 of winst van Almere zag ik niet aankomen. Maar 2500 anderen wel 😱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Die memo dat Almere nooit scoort kan ook gelijk de prullenbak in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Heb ik een keer een goal voorspelt voor Almere, maken ze er meteen 3 en winnen ze. Dat Heerenveen is ook niet te voorspellen ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Njk5Kj7rcisONheIBhvcVV1eolA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RnyZ9qLu1OcJF7bvVDhpD5Sw.jpg?f=fotoalbum_large
Zei iemand 3-0 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 20:53:
Die memo dat Almere nooit scoort kan ook gelijk de prullenbak in.
Ik zei het toch, Maduro effect

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:25:
Jaja, we zijn on fire! 🤩🔥

Van de 38 poppetjes die op vrijdag met de volle score begonnen zijn er 20 over die na 2 wedstrijden nog steeds de volle punten hebben. En niet de minste; er staan een aantal grote namen tussen: @toolkist, @makooy, @lhjlu, @Purehz, @JasperS1994, @Jordi0344, @Megupe, @Maarten_E, @Zyron... om er maar een paar te noemen.
_/-\o_
Bedankt voor de jinx he, t ging meteen erg hard bergaf daarna

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
VV Boomstam die momenteel bovenaan staat in de speelronde (in de poule iig), kijk je naar z'n volgende voorspellingen:

PSV - Feyenoord 6 - 1

Classic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
3e dag dit weekend dat ik met 10 punten begin.
Prima!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik had er net even een hard hoofd in, toch 7 puntjes dankzij die 2-0 :)
@toolkist de eerste viel op het moment dat Berghuis klaar stond om in te vallen en de 2-0 toen hij in het veld stond. Meest voor de hand liggende conclusie: zonder Berghuis was het 0-0 gebleven. Daarom Berghuis.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Ik was er al bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als ik deze ronde had willen winnen (na Ajax stond ik 2 punten van de nr1 af) moest Feyenoord in deze all-in wedstrijd winnen van PSV. Het lijkt er niet in te zitten -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-10 15:49
Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:25:
Als ik deze ronde had willen winnen (na Ajax stond ik 2 punten van de nr1 af) moest Feyenoord in deze all-in wedstrijd winnen van PSV. Het lijkt er niet in te zitten -O-
En daarom dat ik er minder mee zit dat PSV goed speelt, mijn poule ging toch al niet goed, dus sowieso winst PSV vandaag :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Als Gimenez die bal gewoon met z’n lul binnen tikt, dan had ik in ieder geval de doelpuntenmakers nog goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-10 17:02
Dit lijkt toch wel een van mijn mindere weekenden te zijn. Met op dit moment 31 punten zak ik 5 plaatsen pleur ik uit de top 10.

Als Gimenez er nog eentje inprikt dan nog wat bonus punten en hopen dat NEC en Willem 2 het op een 1-1 houden en de punten lekker willen delen. 🤞

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ben toch wel enigszins tevreden over deze speelronde. @Superkiwi verwacht ik ook wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Quad schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:07:
Ik ben toch wel enigszins tevreden over deze speelronde. @Superkiwi verwacht ik ook wel.
Op zich wel ja :)
Vóór PSV-Fey stond ik 3 punten achter op de toenmalige nr1, dat was mijn alles-of-niets wedstrijd die helaas de verkeerde kant op viel. Al had ik voor de wedstrijd nog het idee PSV op 4-1 te zetten.
Willem II leverde me ondanks een foute toto nog 6 puntjes op, wat het totaal op 40 punten brengt.
De weekwinnaar heeft er 49 dus ik ben niet ontevreden.

Jij doet het met 48 een stuk beter. De gestaakte wedstrijd wordt nog spannend voor jou!
Ik heb daar 1-1 dus van mij mag het zo blijven ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2024 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Xantoz schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:13:
Met op dit moment 31 punten zak ik 5 plaatsen pleur ik uit de top 10.
Met nog een gestaakte pot die afgemaakt moet worden schrijf ik voorlopig geen rondeverslag. Er is dus niemand die weet dat jij uit de top 10 weg bent ;)

Ter info: speelronde 17 is nog niet compleet, we kunnen derhalve nog geen weekwinnaar uitroepen. Het verslag laat op zich wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zeldzaam slecht gescoord wilde ik eigenlijk schrijven, maar zo zeldzaam is het onderhand niet meer.
Eerst vrijdag überhaupt niet online komen. En dan toch Feyenoord en punt gunnen uit onzekerheid terwijl ik zeker was dat PSV ging winnen. Dit moet wel weer even beter.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Laten we het op een (redelijk permanente) winterdip houden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Sta gewoon 9de met de tussenstand van de gestaakte wedstrijd als voorspelling staan dus mogelijk nog 10 punten erbij :D

En zijn er maar 2 met dezelfde voorspelling waarvan 1 gedeelde plek heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door makooy op 22-12-2024 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:57:
[...]

Met nog een gestaakte pot die afgemaakt moet worden schrijf ik voorlopig geen rondeverslag. Er is dus niemand die weet dat jij uit de top 10 weg bent ;)

Ter info: speelronde 17 is nog niet compleet, we kunnen derhalve nog geen weekwinnaar uitroepen. Het verslag laat op zich wachten...
Of omdat ik voor dit weekend zei dat ik het wel goed zou doen? o<:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
Kiwi ging eens kijken of we al een winterkampioen kunnen uitroepen ondanks dat er nog een wedstrijd gespeeld moet worden...
Man wat is het spannend bovenin! :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Cg35ungQfjNlXqaaYZS-ZZiqTI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UIIrlldQea0UD60XZuwZtaJm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Megupe schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:18:
[...]

Of omdat ik voor dit weekend zei dat ik het wel goed zou doen? o<:)
Poah, je hebt in elk geval woord gehouden _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:52:
Ik heb daar 1-1 dus van mij mag het zo blijven ;)
Heeft @Typhone ook.volgens mij kan ik alleen bij een 3-1 voor Heracles nog van hem winnen, dus we gaan echt totaal gelijk op de winterstop in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
toolkist schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:47:
[...]

Heeft @Typhone ook.volgens mij kan ik alleen bij een 3-1 voor Heracles nog van hem winnen, dus we gaan echt totaal gelijk op de winterstop in
Uhm, met 17 speelrondes gelijk op? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
makooy schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:04:
[...]

Uhm, met 17 speelrondes gelijk op? :X
yep we hebben 1 ronde gelijk gespeeld, zelfde score

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-10 19:55
makooy schreef op zondag 22 december 2024 @ 19:22:
Sta gewoon 9de met de tussenstand van de gestaakte wedstrijd als voorspelling staan dus mogelijk nog 10 punten erbij :D

En zijn er maar 2 met dezelfde voorspelling waarvan 1 gedeelde plek heeft.
Here I am :o

En anders winterkampioen op basis van alfabetische volgorde toch? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bao_mi1
Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:20:
Kiwi ging eens kijken of we al een winterkampioen kunnen uitroepen ondanks dat er nog een wedstrijd gespeeld moet worden...

[Afbeelding]
Omdat het zo spannend is helemaal bovenin heb ik dit weekend besloten om meer punten te laten liggen dan iedereen om mij heen op de ranglijst. Zo blijft het voor anderen ook leuk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SilentF0rce
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10 02:27
Ik zit er aan te denken om volgende wedstrijden van Feyenoord mijn EK-tactiek te gaan gebruiken.

In deze poule Feyenoord alles laten verliezen. Als ze dan ook echt verliezen, ben ik blij met de punten in de poule, maar als Feyenoord wint, ben ik daar ook blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Wat een drama ronde (voor mij dan)... 15 punten tot nu toe en daar voegt een gestaakte wedstrijd nog weinig aan toe...koos ik bijvoorbeeld paar keer voor nederlaag voor een club uit het midden des lands.. wonnen ze gewoon. Deze keer: dik verlies!

Dat Maduro effect (tijdelijk denk ik ;)).. had ik ook niet aan zien komen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 11:11
Superkiwi schreef op zondag 22 december 2024 @ 20:20:

[Afbeelding]
Heel jammer ook dat die wedstrijd pas op een veel later tijdstip uitgespeeld gaat worden. Wat er ook gebeurd in dat laatste kwartiertje, het levert best wat verschillen op in de top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Het was in meerdere opzichten geen goed voetbal weekend. Heb zondag met een bloeddruk van 240/120 en een pols van 150 op de bank gezeten van ergernis. Maar als ik zo in de top 10 kijk, is het nog niet eens zo heel beroerd uitgevallen. Als Heracles nog een doelpuntje scoort in het resterende stukje wedstrijd, komt het wel weer goed ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:19
heho schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:01:
Het was in meerdere opzichten geen goed voetbal weekend. Heb zondag met een bloeddruk van 240/120 en een pols van 150 op de bank gezeten van ergernis. Maar als ik zo in de top 10 kijk, is het nog niet eens zo heel beroerd uitgevallen. Als Heracles nog een doelpuntje scoort in het resterende stukje wedstrijd, komt het wel weer goed ....
Correctie, als Groningen er nog eentje in prikt ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Superkiwi
@heho en @lhjlu het is wel goed met jullie, er gaat helemaal niemand meer scoren in die resterende 12 minuten en Kiwi neemt, net als 31 anderen, gewoon die 10 punten mee naar huis.

Mocht het inderdaad 1-1 blijven dan gaat @dutchgio er met de weekwinst vandoor.
Onze verloren maar niet vergeten vriend @mavaros heeft 0-0 staan en die zou dan tweede worden.
Spannend is het voor veel mensen wel; er zijn naast de gelijke spelen ook een hoop 2-1'tjes en 1-2'tjes voorspeld.

*mocht u denken "wat doet Kiwi op 25 december op het forum?"
Ik ben lekker aan het werk en heb even tijd om jullie van een update te voorzien :P

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Superkiwi
Na 17 ronden is het leuk om eens te kijken waar op de ranglijst de verschillende weekwinnaars zich begeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/IYs9EpyBnM1K9Yyte8bfSG38.gif

Speelrondeweekwinnaar(s)puntenpositie
1@remunj1988 & @xetri57131 & 81
2@jassie903 6337
3@FREAKJAM 6151
4@Gynnad 6124
5@Mrk87 611
6@whiteguy 724
7@Brachterbaek 556
8@lhjlu 567
9@DENNIS79 5120
10@Supermach 601
11@frumper & @Koploper07 6273 & 21
12@Clush 6376
13@Despotes98 7983
14@YES 5813
15@SilentF0rce 6885
16@sjtienuh 5729
17nnbnnbnnb

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UmV2uKbmBugZ4HAJxdA2T0tj.gif

Het gemiddelde aantal punten van de weekwinnaars is 61 punten, met 79 en 51 als extremen.

In de top 10 vinden we 5 weekwinnaars terug.
In de top 25 inclusief de top 10 zijn dat er 9, iets meer dan de helft dus.
Bij de nummers 26 t/m 50 zien we 2 winnaars terug.
Bij de nummers 51 t/m 75 eveneens 2.
Bij de nummers 76 t/m 100 zowaar 4.
Bij de nummers 101 t/m 125 geen enkele.
Bij de nummers tot 126 t/m 131 vinden we er 1.

Het bewijst dat je echt niet bovenin hoeft mee te draaien om kans te maken op het felbegeerde weekschildje ;)

Mochten jullie nog een andere statistiek willen zien, laat het weten en dan gaan we zien of we die tevoorschijn kunnen toveren.

Voor nu alvast veel plezier vanavond, een goed uiteinde en tot in 2025 *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SilentF0rce
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10 02:27
Pijnlijk!! Maar.. toch blijft het leuk! Dankjewel voor al je werk tot nu toe!

Een mooi 2025 gewenst aan iedereen!
Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste