Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil zoals de titel beschrijft een UWQHD game PC maken die ik ook wat wil futureproofen. Voornamelijk voor gamen, de rest is allemaal een stuk mindereisend.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 3000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helaas heb ik geen vorige pc om randapparatuur van mee te nemen, veelal hiervoor een consolegamer geweest en een wat zwaarder uitgevoerde laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtige GPU is een vereiste, en een moederbord dat wat meer toekomstbestendig is had ik zelf zo in gedachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeur, wel een kwaliteitsvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil met deze PC graag ruimte over houden om verschillende kanten uit te kunnen, hetzij VR of simracen, of een combinatie hiervan. Vandaar het toekomstbestendige aspect.
Ga je overklokken?
Zal er wel over nadenken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wilde jullie deskundigheid vragen om mijn zelf in elkaar geflanste build te beoordelen en tips te geven waar nodig. Zelf ben ik natuurlijk nog geen ervaren PC Builder en het kan zijn dat ik sommige dingen over het hoofd heb gezien of over bepaalde dingen nog niet heb nagedacht. Bedankt alvast!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil zoals de titel beschrijft een UWQHD game PC maken die ik ook wat wil futureproofen. Voornamelijk voor gamen, de rest is allemaal een stuk mindereisend.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 3000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helaas heb ik geen vorige pc om randapparatuur van mee te nemen, veelal hiervoor een consolegamer geweest en een wat zwaarder uitgevoerde laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtige GPU is een vereiste, en een moederbord dat wat meer toekomstbestendig is had ik zelf zo in gedachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeur, wel een kwaliteitsvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil met deze PC graag ruimte over houden om verschillende kanten uit te kunnen, hetzij VR of simracen, of een combinatie hiervan. Vandaar het toekomstbestendige aspect.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 365,99 | € 365,99 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 251,99 | € 251,99 |
1 | Videokaarten | ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC Edition | € 1.068,- | € 1.068,- |
1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow RGB Zwart | € 133,17 | € 133,17 |
1 | Monitors | Iiyama G-Master GCB3480WQSU-B1 | € 331,07 | € 331,07 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 114,33 | € 114,33 |
1 | Voedingen | MSI MPG A850G PCIE5 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 239,- | € 239,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.663,35 |
Ga je overklokken?
Zal er wel over nadenken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wilde jullie deskundigheid vragen om mijn zelf in elkaar geflanste build te beoordelen en tips te geven waar nodig. Zelf ben ik natuurlijk nog geen ervaren PC Builder en het kan zijn dat ik sommige dingen over het hoofd heb gezien of over bepaalde dingen nog niet heb nagedacht. Bedankt alvast!
[ Voor 43% gewijzigd door Nick Guhr op 16-07-2024 14:39 . Reden: tabel producten ]