Naar provider Ziggo overstappen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 08-05 11:28

kujinshi

seven heroes

Topicstarter
Hallo, ik zit al jaren bij KPN en wil graag sneller internet. De opties bij mijn woning zijn:

- Wachten op KPN glasvezel. Kan wellicht nog jaren duren.
- Wachten op Delta glasvezel. Kan van een paar maanden tot jaren nog duren (ze geven geen uitsluitsel)
- Bij Ziggo gaan op kabel/glasvezel internet, maar daar hoor je steeds meer slechte berichten over?

Het is wat te doen, of toch maar bij KPN blijven en de lagere internet snelheid maar blijven doorkauwen.

Wat zouden jullie in zo'n geval doen? Is Ziggo zo slecht? Ik zou alleen maar internet bij ze afnemen. TV hoef ik niet.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ziggo. Geen probleem.
Snelheid stabiel
Ping stabiel

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:23
Ik heb al jaren Ziggo; internet en tv via kabel, TV ook via PC met Ziggo Go. Bevalt mij prima, Internet max, 750 Mbit/s download, 60 Mbit/s upload.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Hoe snel is je internet nu?

Ziggo. Ze adverteren met Giganet maar het laatste stukje naar je huis is gewoon coax dat is geen glasvezel.

Voor er hier glasvezel kwam jaren Ziggo gehad (heel wat fusies achter de rug Chello toen UPC en toen Ziggo).

Voor internet is prima (nooit klachten gehad) hun mediabox was destijds drama (vooral terugkijken standaard melding 'controleer je kabels' grrr) maar dat neemt je niet af.

Alternatief voor mij was destijds KPN met 18 Mbit download uhm ...

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frie2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:19
Hier jaren Ziggo op 3 verschillende adressen. Nooit problemen gehad.
Op dit moment leveren ze een mooie kleine mediabox die je onzichtbaar bijvoorbeeld achter de TV kunt plaatsen/met klittenband bevestigen.
Werkt ook via Wifi.
Ook fijne interface op TV en mobiel.
Blijf voorlopig nog klant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmit
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-05 14:45
kujinshi schreef op maandag 15 juli 2024 @ 22:24:
Hallo, ik zit al jaren bij KPN en wil graag sneller internet. De opties bij mijn woning zijn:

- Wachten op KPN glasvezel. Kan wellicht nog jaren duren.
- Wachten op Delta glasvezel. Kan van een paar maanden tot jaren nog duren (ze geven geen uitsluitsel)
- Bij Ziggo gaan op kabel/glasvezel internet, maar daar hoor je steeds meer slechte berichten over?

Het is wat te doen, of toch maar bij KPN blijven en de lagere internet snelheid maar blijven doorkauwen.

Wat zouden jullie in zo'n geval doen? Is Ziggo zo slecht? Ik zou alleen maar internet bij ze afnemen. TV hoef ik niet.
Ziggo is alles behalve slecht.
Maar zeg wel tegelijkertijd als je de keuze heb voor een glasvezel abbonement is dat uiteraard beter.
(Kosten aspect, snelheid, latency, de techniek)

Als je nog op een xDSL variant zit bij KPN is Ziggo zeker een upgrade.
Misschien kan je hier achterhalen of je adres al ergens op de planning staat:
https://netwerk.kpn.com/mijn-status/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:44
14 jaar Ziggo gehad, nu glasvezel van Odido over het netwerk van Delta.
Moest ik zo nodig glasvezel? Nee. Maar Odido kost de helft van Ziggo. Na het eerste jaar geen korting meer, dus terug naar Ziggo of kijken wat een van de andere glasvezel providers kan bieden.

Ziggo is gewoon prima, maar als je kunt kiezen tussen 4Mbit ADSL of Ziggo, krijg je als bestaande klant nauwelijks korting, je kunt nergens heen en dat weten ze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Ziggo is prima maar niet de goedkoopste.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:59

Barrycade

Through the...

Ziggo is duur, maar als je geen glas hebt is het beter dan DSL.

Dus op zich prima totdat je glas krijgt.

En trap niet in dat "we hebben ook glasvezel" geneuzel van Ziggo. Je hebt gewoon een dikke cap op je upload door de coax techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-05 20:55
Het is bij Ziggo geen glasvezelinternet maar COAX (kabel). Ziggo maakt graag reclame dat ze "glasvezel" hebben tot en met de wijkkast en pas de laatste km COAX hebben. Daar maken ze reclame mee. Is het slechter? Het is een ander systeem, andere techniek. Ze bieden geen gelijkwaardige download / upload aan wat bij glasvezel vaak wel aan de hand is. Het geval is dus als bij Ziggo de downloadsnelheid 200 mbit/s (gegevens van internet af) is dan zal de upload (gegeven naar internet) iets van 20 mbit/s zijn. Voor de meeste mensen is dat geen probleem. Ze downloaden meer dan ze uploaden.
Als meer snelheid belangrijk is dan kan je het gewoon proberen. Dat is toch geen probleem? Waar ben je bang voor? Het zal mogelijk duurder zijn dan je huidige abbo voor (A)DSL. Maar als je meer snelheid wil is dat mogelijk één van de weinige oplossingen. Het is een keuze die je zelf mag maken. Na een jaar kan je altijd nog terug overstappen naar een andere provider.

[ Voor 5% gewijzigd door RonnieKo op 16-07-2024 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:50
Ziggo is echt prima. Betrouwbaarheid is top. Hier in 10 jaar nog nooit een storing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ziggo is net zoals bij andere providers hit and miss.

Tot 2 jaar geleden ziggo gehad en dit was redelijk. Vaak last van packetloss in de avond en de prijs die niet in verhouding staat voor de geleverde verbinding.

Overgestapt naar glasvezel en ervaar bovenstaande niet meer (betaal nu iets meer dan de helft en geen packetloss meer).

Pak je rust!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 00:06
Zolang je geen alternatief hebt zou ik het in ieder geval 1 jaar proberen. Wie weet kun je daarna al naar glasvezel overstappen (als dat netwerk is aangelegd)

Via verschillende cashback websites of soms ING rentepunten (mocht je daar bankieren) mooie extra cashback aanbiedingen, al dan niet gecombineerd met deze:
https://meermetziggo.nl/

Check vooral ook de grap die velen uithalen met het jaarlijks “overstappen” van ziggo naar ziggo, om flink op de kosten te besparen, zie het Ziggo forumtopic hier op GoT:
[Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 11

Zelf al jarenlang klant bij ziggo: tevreden over de kwaliteit en snelheid, minder over de prijs.

[ Voor 33% gewijzigd door Yorro op 16-07-2024 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spirit Fi
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 05:56
Al 10 jaar Ziggo hier. Heb ook een glasvezel aansluiting die ik dus niet gebruik. Heb geen hoge upload nodig.

+ Super stabiel
+ Mediabox Next Mini is compact, klein en snel. Oude was inderdaad wel een drama.
+ Snel genoeg voor mij.
+ Ieder jaar bellen = ieder jaar korting en gratis ESPN.

- Jaarlijkse prijsverhoging. Maar die heb je ook bij de concurrenten.

[ Voor 3% gewijzigd door Spirit Fi op 16-07-2024 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:31

MsG

Forumzwerver

Ziggo is vrij duur maar prima.

Glasvezel over een KPN-vezel is ook vrij duur.

Het meeste geluk heb je als je glasvezel kan krijgen over niet-KPN glas. Dan betaal je soms helemaal niet zoveel meer dan DSL.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kan gewoon overstappen naar Ziggo en als er ooit glasvezel komt kun je opnieuw overstappen. Ik heb ook jaren Ziggo gehad toen ik in Nederland woonde en de verbinding was prima (administratief maakten ze er echter een puinhoop van en dat oplossen ging nogal moeizaam, maar bij de provider waar ik nu zit verwacht ik niet dat dit beter is. Zolang er niks mis gaat, geen probleem ;) ).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Ik heb al sinds jaar en dag Ziggo (alleen DSL als alternatief). Sterker nog, ik heb 2 maanden geleden weer een jaar vastgezet omdat ik dan korting kreeg, ondanks dat ze 2 weken geleden glasvezel hebben aangelegd in huis (die afspraak stond).

Volgend jaar kijk ik voor een leverancier over glas, tot die tijd weinig problemen met Ziggo. (De laatste paar weken heb ik wel zo nu en dan de modem een reboot moeten geven, maar meer dan dat heb ik niet aan problemen).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:32
Ypho schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:59:
Volgend jaar kijk ik voor een leverancier over glas, tot die tijd weinig problemen met Ziggo. (De laatste paar weken heb ik wel zo nu en dan de modem een reboot moeten geven, maar meer dan dat heb ik niet aan problemen).
Grappig, paar keer een modem moeten resetten als geen problemen zien. Mijn glas "modem" hoef ik nooit te resetten.

Maar zal verder allemaal prima werken, pas als iets niet werkt komt de kwaliteit van de provider naar boven.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

LordSinclair schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:21:
[...]

Grappig, paar keer een modem moeten resetten als geen problemen zien. Mijn glas "modem" hoef ik nooit te resetten.

Maar zal verder allemaal prima werken, pas als iets niet werkt komt de kwaliteit van de provider naar boven.
Ik woon inmiddels 15 jaar hier, en zit dus al 15 jaar aan Ziggo vast. In 14 jaar en 11 maanden vrijwel nooit storing of problemen gehad, alleen de afgelopen paar weken 3 of 4x een reset moeten doen. Maar nu al een week niet meer. Geen idee hoe/waarom, ze zijn hier in de buurt druk bezig geweest met allerlei aansluitingen. Dit moet uiteraard niet te lang duren, maar ik heb al een week geen last meer (houden zo graag).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-05 20:55
[...]
Jarenlang Ziggo / UPC gehad. Nooit het modem hoeven vervangen. Bij KPN-glasvezel al een keer de Experiabox mogen vervangen. Bij mijn ouders hetzelfde. Het oude glasvezelmodem gaf de brui eraan en is toen ook moeten vervangen.

Ziggo / UPC wilde het nog wel eens voorkomen als ze werkzaamheden in de buurt hadden gehad dat je even het modem aan/uit moest doen om de lijn weer goed te krijgen. Hier in de buurt zowel bij Ziggo/UPC als bij Reggefiber / KPN-glas weinig uitval gehad. Die zijn bij beide partijen op één hand te tellen.
[...]
En ja: als iets niet werkt komt de kwaliteit van de helpdesk van de provider bovendrijven. Dat is alle twee de gevallen erg wisselend. Van goed tot slecht. Ligt er maar aan wie je bij de helpdesk treft. Zelf vind ik het irritant dat het nieuwe beleid is dat je bij KPN eerst het oude spul (Experiabox) moet inleveren dan de nieuwe meekrijgt. Niet dat je eerst rustig even de boel kan omwisselen. Dat is gewoon irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:57
Ziggo werkt prima en mocht je toch ook TV willen, dan is een Mediabox mini echt een goed ding geworden na de software updates. En grappig: binnen je huis werkt het niet langer via COAX, maar via WiFi of UTP kabel en dat voor een ex Coax TV aanbieder. (Gratis Nederland 1, 2 en 3 werkt trouwens ook nog steeds via COAX als je TV een ingebouwde DVB-C tuner heeft. Als je daarop voetbal kijkt, dan juich je 30 seconden VOOR je buren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 17:57

Agent47

I always close my contracts.

Frie2 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 22:40:
Hier jaren Ziggo op 3 verschillende adressen. Nooit problemen gehad.
Op dit moment leveren ze een mooie kleine mediabox die je onzichtbaar bijvoorbeeld achter de TV kunt plaatsen/met klittenband bevestigen.
Werkt ook via Wifi.
Ook fijne interface op TV en mobiel.
Blijf voorlopig nog klant.
Precies hetzelfde hier. Niks aan de hand. Ik vind het allemaal wel best :P

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-05 13:41
ziggo blokkeert bepaalde sites, kpn niet. (piratebay om maar een ding te noemen)

Grootste reden dat ik geen ziggo meer wil, zij gaan ff bepalen wat ik wel en niet mag doen op et net.

ik heb ook gemiddeld 10 storingen/geen internet moment per jaar met ziggo, 0 met kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco011
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Joeri.Bijlsma schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:04:
ziggo blokkeert bepaalde sites, kpn niet. (piratebay om maar een ding te noemen)
Dat blokkeren is allen via DNS van Ziggo zelf. Stel op de router of je laptop een andere DNS in en je hebt geen blokkade meer. Of gebruik een VPN, wat voor torrents sowieso noodwendig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _JGC_
  • Laatst online: 07:44

Grootste reden dat ik geen ziggo meer wil, zij gaan ff bepalen wat ik wel en niet mag doen op et net.

ik heb ook gemiddeld 10 storingen/geen internet moment per jaar met ziggo, 0 met kpn.
Die blokkades zijn opgelegd door de rechtbank. Dat kan je als ISP naast je neer leggen, maar dan moet vervolgens de prijs omhoog om de boetes te kunnen bekostigen.

Ziggo schijnt dat op DNS niveau te blokkeren, als je een andere DNS server gebruikt werkt de blokkade al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:24

Dat bepaald Ziggo ook niet, die hebben zich gewoon aan een uitspraak te houden, net zoals KPN.

nieuws: Ziggo en Xs4all moeten ook na nieuwe beoordeling Pirate Bay blokkeren

nieuws: Ziggo, KPN en Xs4all moeten The Pirate Bay-proxies weer gaan blokkeren

Verstoringen aan de verbinding is dan weer wat anders, maar 10 per jaar is wel erg extreem. Wat gaf de monteur aan toen die kwam kijken.

Ik zit overigens bij KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Laatst online: 20:12
Hier een eigen router gekocht en daarmee is wisselen van provider niets meer dan een ander modem voor de router zetten.

Wissel van KPN naar Ziggo was 5 minuten werk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kujinshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 08-05 11:28

kujinshi

seven heroes

Topicstarter
Bedankt allemaal voor de reacties.

Ik denk dat ik morgen even ga bellen. En waarschijnlijk eerst een Ziggo 1 jarig contract om het aan te kijken.

Het 400/40 abonement is erg interessant en een goede upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:33
Ik heb al jaren ziggo (geen keus), maar bevalt prima. Ik heb zakelijk, dan kun je gratis 5g backup krijgen. Die heb ik secundair op mijn Router, dus altijd internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-05 15:04
Ik heb al sinds jaar en dag Ziggo (alleen DSL als alternatief). Sterker nog, ik heb 2 maanden geleden weer een jaar vastgezet omdat ik dan korting kreeg, ondanks dat ze 2 weken geleden glasvezel hebben aangelegd in huis (die afspraak stond).

Ik overweeg om ook bij Ziggo te blijven, mag ik vragen hoeveel korting je hebt gekregen. Verlenging van 12 maanden betekend 20 euro korting voor zes maanden bij mij. Ik heb 200 mbit, ziggo sport en TV compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-05 15:04

Mag ik vragen hoeveel korting je hebt gekregen. Ik overweeg ook met een jaar te verlengen! Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

doublehelix schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 12:40:
[...]

Ik overweeg om ook bij Ziggo te blijven, mag ik vragen hoeveel korting je hebt gekregen. Verlenging van 12 maanden betekend 20 euro korting voor zes maanden bij mij. Ik heb 200 mbit, ziggo sport en TV compleet.
Ik heb 9 maanden lang 10 euro p/m korting gekregen (goedkoopste internet-only, 43 euro p/m uit mijn hoofd). Meer zat er niet in (wel geprobeerd). Hangt ook een beetje samen met andere acties die ze hebben wat ik begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:22

jurroen

Security en privacy geek

Ypho schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 12:59:
[...]

Ik heb 9 maanden lang 10 euro p/m korting gekregen (goedkoopste internet-only, 43 euro p/m uit mijn hoofd). Meer zat er niet in (wel geprobeerd). Hangt ook een beetje samen met andere acties die ze hebben wat ik begreep.
Was dat de klantenservice of retentie?

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

jurroen schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 08:13:
[...]

Was dat de klantenservice of retentie?
Eerlijk gezegd geen idee. Gewoon gebeld met de vraag of ze een aanbieding voor me hadden om te blijven, omdat ze (datum + 1 maand) glasvezel zouden komen aanleggen en ik van KPN een goede aanbieding had gehad (zo goed was die niet, maar dat weten ze bij Ziggo niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:22

jurroen

Security en privacy geek

Ypho schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 08:41:
[...]

Eerlijk gezegd geen idee. Gewoon gebeld met de vraag of ze een aanbieding voor me hadden om te blijven, omdat ze (datum + 1 maand) glasvezel zouden komen aanleggen en ik van KPN een goede aanbieding had gehad (zo goed was die niet, maar dat weten ze bij Ziggo niet).
Bij een bestaande Ziggo verbinding kun je na de contractperiode bellen en het opzegspelletje gaan spelen. De afdeling retentie mag meer dan de klantenservice qua kortingen.

[ Voor 11% gewijzigd door jurroen op 18-07-2024 08:53 ]

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 05-05 00:25
Hoe krijg je de hoogste korting na een jaar als klant?
Welke werkwijze is dan het beste?

Ik heb begrepen als je belt dat je geen eigen Ziggo-personeel aan de lijn krijgt die maar beperkt korting mogen geven.
Ziggo-personeel schijnt veel meer korting te mogen geven of heel veel extra pakketten aan te mogen zetten. (Zo behouden ze je als klant en de maandomzet en weinig extra kosten voor Ziggo)

Ik kreeg zo een dom lokkertje van 60euro per jaar als ik een nieuw jaarcontract zou aangaan.

Ziggo is afgelopen jaar 125000 klanten kwijtgeraakt door de te hoge prijs. :/

Destijds mocht men bij de KPN circa 20% korting geven en onbeperkt pakketten aanzetten :)

[ Voor 35% gewijzigd door Ruud888 op 31-07-2024 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPCoreDeveloper
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 08-05 19:28
Ziggo is prima maar veel te duur .... ik heb het al jaren ze zijn nu bezig met glas in de straat dus dan ga ik overstappen puur om de prijs ( + 100 euro terwijl ik met glas voor 45 klaar ben )

Zou Ziggo mij 1x per X jaar een mooie aanbieding doen dan zou ik misschien niet eens weggaan omdat het zo goed werkt bij mij thuis , maar door de extreem hoge kosten ga ik dus zo met glas weer lekker hoppen net zoals ik vroeger deed met DSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 16:41
Na jaren Ziggo kwam KPN eindelijk twee jaar geleden glasvezel aanleggen. Ik ben blij dat ik ben overgestapt. De ping is veel beter en de symmetrische snelheid is hoger. Ook had ik wat slechte ervaringen met de klantenservice, maar ik besef me ook dat dit nogal hit-or-miss is. Maar alleen daarom zou ik niet meer teruggaan O-).

Wel zou ik wachten tot november. Met Black Friday heeft Ziggo altijd enorm sterke aanbiedingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-05 16:57
Als je pech hebt heb je gewoon pech. Heb ongeveer twee weken Delta glasvezel gehad. Toen kwam ik ergens in een zwart gat terecht en was het over en uit met glas. Gelukkig hadden ze zelf aangeraden Ziggo niet direct op te zeggen dus daar ben ik maar lekker gebleven en glas laten beëindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08-05 18:45
Ik heb jarenlang Ziggo kabel gehad.
Tot dat ik een buurman sprak over zijn glasvezel.
Ik betaalde bij ziggo €48 voor 200 MB.
Nu glasvezel €45 voor 1000 MB.

En het belangrijkste geen storingen die ik bij ziggo soms wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:35
Ik verwacht ook niet dat als je eindelijk een "Hoera, we gaan glasvezel in je straat aanleggen! brief krijgt dat je dan snel op glas zit. Bij mij duurde dat vervolgens nog 2 jaar! (in de randstad, Delta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zullen we deze koe in de sloot laten liggen?
Pagina: 1