Zo zit er inmiddels weer een beetje in :D Viper snap ik nog steeds niet hahah zo veel positioning.

Wel als paladin weer wat trials en dungeons getankt :) dat gaat lekker.
Denk dat ik in Evercold toch weer Bastion ga en weer terug naar tanking dus miss nu maar tijdje als paladin spelen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Nou dat ik helemaal terug ben en een tijdje aan het spelen ben moet ik zeggen dat ik Dawntrail oprecht helemaal niet slecht vind. Het is PUUR het verhaal wat een heel stuk slechter is dan alle expansions ervoor. Maar qua content in de expansion zelf. De dungeons, trials etc etc is Dawntrail denk ik zelfs 1 van de betere expansions :/

Van het verhaal is het erg jammer dat 100% maargoed.. gelukkig hebben ze daar nu al een begin in gemaakt om aan te pakken en gaan we met Evercold hopelijk weer een veel betere kant op :)

Wel ontzettend veel plezier weer om terug te zijn in de game.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ben een aantal jaar weg geweest en ben nu met een nieuwe character helemaal opnieuw begonnen. Trigger voor mij was de uitgave op de switch 2, wat speelt dat verbazendwekkend goed zeg. Nu weer lekker door de hele MSQ heen, ben wel weer een tijdje onder de pannen :)

• Monkrim
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 05:58
De general consensus is dat qua content DT gezien wordt als een van de beste xpacs. Qua story begint het weer wat meer op te pakken na 7.3.

Het is ook lastig om weer een complete storyline te beginnen na de conclusie van 5 xpacs. Op 8 september komt de laatste storyline msq uit van Dawntrail waarbij we langzaam klaar gestoomd worden voor Evercold. Ook komt de nieuwe limited job beastmaster uit op die dag.

(Ben zelf begonnen in Heavensward, en Dawntrail voelt erg aan als hoe Stormblood was ontvangen in 2017-2018)

[ Voor 12% gewijzigd door Monkrim op 17-08-2026 10:35 ]

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:52
richards3 schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 10:10:
Ben een aantal jaar weg geweest en ben nu met een nieuwe character helemaal opnieuw begonnen. Trigger voor mij was de uitgave op de switch 2, wat speelt dat verbazendwekkend goed zeg. Nu weer lekker door de hele MSQ heen, ben wel weer een tijdje onder de pannen :)
Hier ook weer begonnen maar ook op de switch 2.
Nieuwe job genomen en het speelt heel erg lekker.
Pagina: 1 2 Laatste