Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamianKoper
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik wil dus een Apple watch gaan kopen, ik wil dit via mijn provider doen die bied alleen een LTE version aan van de SE2 watch zou ik deze gewoon kunnen gebruiken zonder multisim aan te hebben of in te stellen zolang ik mijn telefoon in de buurt heb?

Ik heb al wat gegoogled maar kwam niet echt verder

Beste antwoord (via DamianKoper op 14-07-2024 16:38)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:29

Sorbo

Uw hulp in huis!

Edit: Whoops, verkeerd gelezen. Reactie aangepast.

Om de Apple Watch te kunnen gebruiken zonder je telefoon bij je te hebben (en dan nog steeds gebeld kunnen worden, berichtjes ontvangen, etc), heb je een LTE-verbinding nodig, en daarvoor moet je een E-sim met bijbehorend abonnement koppelen.

Dit is echter geen verplichting. Als jij je telefoon bij je hebt, koppelt de AW zich via Bluetooth met je telefoon, en werken alle functies gewoon. Apple Pay werkt, notificaties werken, dat is allemaal geen probleem. Het verschil zit dus in het thuis kunnen laten van je telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door Sorbo op 14-07-2024 15:25 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06

nelizmastr

Goed wies kapot

Zonder een aparte SIM (e-SIM) gaat de LTE van de watch natuurlijk niet werken, of bedoel je wat anders?

Als je altijd je telefoon in de buurt hebt en nooit alleen de watch om hebt heeft een LTE versie niet echt nut, dan kun je beter een reguliere nemen, scheelt weer knaken.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:11
Klopt mijn aanname dat je een Apple Watch wil maar niet het geld hebt liggen en daarom een via de provider wil die je per maand kan betalen?

Want daar zit vaak het e-Sim abonnement bij. Maar je kunt het horloge gewoon gebruiken zonder de esim. Ze worden door Apple ook zonder esim verkocht. Sterker nog. De eerste 4 jaar werden ze hier wel verkocht maar niet ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:58
Wat weerhoudt je ervan om deze vraag in dit topic te stellen? [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamianKoper
alwind schreef op zondag 14 juli 2024 @ 08:26:
Klopt mijn aanname dat je een Apple Watch wil maar niet het geld hebt liggen en daarom een via de provider wil die je per maand kan betalen?

Want daar zit vaak het e-Sim abonnement bij. Maar je kunt het horloge gewoon gebruiken zonder de esim. Ze worden door Apple ook zonder esim verkocht. Sterker nog. De eerste 4 jaar werden ze hier wel verkocht maar niet ondersteund.
En moet ik dan verplicht wel de esim koppelen of hoef dat dan ook niet? en blijven notificaties en Apple Pay wel werken?

[ Voor 4% gewijzigd door DamianKoper op 14-07-2024 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
DamianKoper schreef op zondag 14 juli 2024 @ 09:27:
[...]

En moet ik dan verplicht wel de esim koppelen of hoef dat dan ook niet? en blijven notificaties en Apple Pay wel werken?
Je hebt wel een iPhone toch? Dan hoeft dat niet. Alleen me kunt niks anders met die E-sim. Waar wil je de watch kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamianKoper
alwind schreef op zondag 14 juli 2024 @ 09:35:
[...]

Je hebt wel een iPhone toch? Dan hoeft dat niet. Alleen me kunt niks anders met die E-sim. Waar wil je de watch kopen?
Ik heb idd een iPhone 13 en ik wil hem gaan aanschaffen bij KPN of Odido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:47
Heb je dit soort pagina's al gelezen?
https://www.coolblue.nl/a...le-watch-cellular-4g.html
https://support.apple.com/nl-nl/119601
Je hebt de vraag of je LTE nodig hebt niet echt beantwoord. Op basis van je eerste post: het lijkt van niet. Je kan gewoon de mobiele data negeren en de watch alleen instellen voor WiFi en via je telefoon, maar je moet even bij jezelf nagaan of je dan wel de extra kosten van een LTE versie wilt uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
DamianKoper schreef op zondag 14 juli 2024 @ 09:39:
[...]

Ik heb idd een iPhone 13 en ik wil hem gaan aanschaffen bij KPN of Odido
Dan snap ik je niet. Bij beiden betaal je dan 5 euro per maand voor de esim. Waarom zou je die dan niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titlefix van "Apple Watch vraagje" naar "Apple Watch SE2 Cellular bruikbaar zonder multisim?", zodat het wat beter de lading dekt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:29

Sorbo

Uw hulp in huis!

Edit: Whoops, verkeerd gelezen. Reactie aangepast.

Om de Apple Watch te kunnen gebruiken zonder je telefoon bij je te hebben (en dan nog steeds gebeld kunnen worden, berichtjes ontvangen, etc), heb je een LTE-verbinding nodig, en daarvoor moet je een E-sim met bijbehorend abonnement koppelen.

Dit is echter geen verplichting. Als jij je telefoon bij je hebt, koppelt de AW zich via Bluetooth met je telefoon, en werken alle functies gewoon. Apple Pay werkt, notificaties werken, dat is allemaal geen probleem. Het verschil zit dus in het thuis kunnen laten van je telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door Sorbo op 14-07-2024 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-05 06:47
Dit werkt gewoon.
Pagina: 1