Ervaringen aluminium loungeset van de action?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.060 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDV808
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-06 09:44
Is er iemand die ervaring heeft met de aluminium loungeset van de action?
Betreft een zwarte aluminium hoek loungeset met een beetje blauw-grijze kussens voor 400 euro.
Kan helaas nergens een review vinden en hij is ook niet in de winkel te bekijken.

Weet niet of ik de link naar het artikel hier mag plaatsen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

JDV808 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 10:05:
Is er iemand die ervaring heeft met de aluminium loungeset van de action?
Betreft een zwarte aluminium hoek loungeset met een beetje blauw-grijze kussens voor 400 euro.
Kan helaas nergens een review vinden en hij is ook niet in de winkel te bekijken.

Weet niet of ik de link naar het artikel hier mag plaatsen.
Ik zou je aanraden eens bij de tuincentra te gaan kijken nu ook, echt kortingen 20-60% nu omdat het na het seizoen is. Ik zag een super leuke set van €900 voor €400.

Voor de rest geen ervaring met de action set, vaak houd het metaalwerk het wel uit, maar slijten de kussens gewoon hard buiten.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-06 21:10
Leg iets meer neer en koop dan gewoon deze: https://www.gamma.nl/asso...CXMAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Wij hebben een soortgelijke set sinds voorjaar 2020 en de set voldoet nog steeds prima.
Mocht er iets mee zijn dan kan je makkelijker bij de Gamma terecht dan bij de Action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zoals (deels) ook in Shopping Forum Beleid staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling. Dit geldt niet alleen voor shopervaringen, maar ook voor productervaringen.

Ik doe dit topic om deze reden dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.