Dank allemaal voor de reactie. De leiding gaat helaas de muur in en vervolgens de vloer in, dus kan ik niet zomaar afzagen of openmaken. Daarnaast hebben we afgelopen vrijdag uiteraard de siffon eraf gehaald en vervolgens pas de trekveer erin gestopt.
@franssie zie bijgaand de tekening, blauw waar de huidige wasbak zit en rood waar ongeveer de oude wasbak zit. Bij de nieuwe wasbak loopt de leiding eerst de muur in naar beneden en vervolgens gaat het diagonaal horizontaal naar de oude wasbak waar de oude leiding zat.:strip_exif()/f/image/k4LkzmsaSNgkbguPfJzZIizi.jpg?f=fotoalbum_large)
@Marzman ik heb geen idee, de buizen zijn gefreesd in het beton, dus denk niet dat dit heel makkelijk zou kunnen? Maar het lijkt wel alsof het na afgelopen vrijdag erger is geworden, wat ik niet begrijp. Tijdens het gebruiken van de trekveer kwam er ook niet veel zooi uit toen we de trekveer terugtrokken.
Wij gaan ook even aan de bovenburen vragen of zij problemen ondervinden.
@franssie zie bijgaand de tekening, blauw waar de huidige wasbak zit en rood waar ongeveer de oude wasbak zit. Bij de nieuwe wasbak loopt de leiding eerst de muur in naar beneden en vervolgens gaat het diagonaal horizontaal naar de oude wasbak waar de oude leiding zat.
:strip_exif()/f/image/k4LkzmsaSNgkbguPfJzZIizi.jpg?f=fotoalbum_large)
@Marzman ik heb geen idee, de buizen zijn gefreesd in het beton, dus denk niet dat dit heel makkelijk zou kunnen? Maar het lijkt wel alsof het na afgelopen vrijdag erger is geworden, wat ik niet begrijp. Tijdens het gebruiken van de trekveer kwam er ook niet veel zooi uit toen we de trekveer terugtrokken.
Wij gaan ook even aan de bovenburen vragen of zij problemen ondervinden.
:strip_exif()/f/image/P9FU7l67z3vc0BivxnuLVmbH.jpg?f=fotoalbum_large)