Bestaat dit merk: Melohar koptelefoons

Pagina: 1
Acties:
  • 2.149 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss-nostalgic
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik werd via een website over de beste noice cancelling oortjes, naar deze site gestuurd:
https://melohar.nl/produc...8064967432418823014502990

Het is mij niet duidelijk of dat dit een scam is? Kent iemand dit merk? De reviews op de site zijn verdacht taalfout vrij en ook verder kan ik niets van dit merk op internet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nooit van gehoord, en kan maar 1 vage reviewsite vinden hierover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je zoekt op merknaam, kom je ze tegen in diverse andere Europese landen. Lijkt een bedrijf uit noord Europa te zijn...

Hmmm, blijkbaar meer Japans oid, ze hebben een crowdfunding campagne daar gehad op makeuake...

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 06-07-2024 00:50 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Een dropshipping website die producten verkoopt die afkomstig zijn uit China. Geregistreerd op: 4 juni 2024.
Je €109,00 EUR noise cancelling oortjes komen uit Chengdu, China en kosten €3,18/ per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

miss-nostalgic schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 00:36:
Ik werd via een website over de beste noice cancelling oortjes, naar deze site gestuurd:
https://melohar.nl/produc...8064967432418823014502990

Het is mij niet duidelijk of dat dit een scam is? Kent iemand dit merk? De reviews op de site zijn verdacht taalfout vrij en ook verder kan ik niets van dit merk op internet vinden.
Andere websites zoeken :) . Met ANC is er gewoon een aantal goede merken en heb je niets aan vage dopjes.

Nuttige topics:
[Ervaringen] In-ears/oordopjes met noise cancellation (ANC)
Het Algemene in-ear en oordopjes topic
[Goedkope volledig draadloze oortjes] Ervaringen & Discussie

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss-nostalgic
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-08-2024
Ben ik al aan het doen uiteraard, maar ik was gewoon benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

This website is operated by Airpurtech. Throughout the site, the terms we, us and our refer to MASS. MASS offers this website, including all information, tools and services available from this site to you, the user, conditioned upon your acceptance of all terms,

Ze doen niet eens moeite hun vorige dropship site volledig aan te passen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roywall.e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-02 12:25
Ben altijd blij als ik even op Tweakers ga checken of het merk goed is. Blijkbaar niet. Thanks.
Op Trust pilot schrijft iemand ook over Melohar dat het gewoon een bedrijf is met slechte service.

[ Voor 34% gewijzigd door Roywall.e op 06-07-2024 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Het is gewoon een dropshipper. Bekijk plaatje, zoek op afbeelding met aliexpress app et voila:
https://nl.aliexpress.com/item/1005006908952592.html

[ Voor 27% gewijzigd door teacher op 06-07-2024 20:23 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:30

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Maar als je meuk verkoopt voor een veel te hoge prijs, dan stuurt iedereen het toch terug en blijf je zelf met de retouren zitten :? Hoe werkt dit in hemelsnaam?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 17:25
Thijsmans schreef op zondag 7 juli 2024 @ 00:04:
Maar als je meuk verkoopt voor een veel te hoge prijs, dan stuurt iedereen het toch terug en blijf je zelf met de retouren zitten :? Hoe werkt dit in hemelsnaam?
Niet reageren op retourverzoeken, en na een paar maanden de boel opdoeken, genieten van je geld, en eventueel met een nieuwe naam weer opnieuw beginnen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twigz
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 08-07-2024
Beste,

De review site n.l. Vacumtest.com verwijst naar de in ear bluetooth van melohar.nl als de beste keuze.

Helaas heb ik pas na de bestelling wat meer opgezocht en ik constateerde dat de review site vals is en zo de review ook. Onder andere het adres Jupiter Mars Venus street en het feit dat het een site (vacumtest.com)is van een garage met allemaal mensen die garagisten zijn met namen die ook al niet kloppen. Lee hoo poo enz.

Verder vind je op Melohar ook geen adres enkel een mail wat nog een red flag is.

Ik las ook al een review van iemand die bestelde en merkte dat het oplichterij is. Normaal komt het produkt wel aan en zul je merken dat het maar iets van 10€ waardis en de beloofde kwaliteit vals is.

Eerste keer dat ik mij laat vangen 😡

Ik hoop dat ik hierbij jullie van dienst kan zijn en gelieve de tijd te nemen om op Trustpilot(review van de site melohar.nl op google) deze leugens te ontmaskeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Kortom, het is wel duidelijk zo.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.