Koeler op m'n TNTII...

Pagina: 1
Acties:

• Tordek
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11-2023
F*ck man, sinds ik ff een simpel 486 koelertje op m'n TNTII m64 heb gebouwd crasht mijn computer niet meer??? Zelfs op de standaard instellingen vond ie het nogal vaak nodig om spontaan ineens ramvast te hangen... En nu heb ik al 1 week geen crash meer gehad... :D

Had het ding er alleen maar opgebouwd met het idee dat ik dat wel stoer vond... Maja, dit is natuurlijk wel heel erg mooi meegenomen...

• Han
  • Niet online

Han

:?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ok :?

Geen inspiratie

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Eh Tordek, my newB friend ;) .. meestal posten mensen alleen maar als ze met een probleem zitten, niet om zomaar wat te posten. Lees anders ook de FAQ ff ..

PC Specs

• Tordek
  • Laatst online: 01-11-2023
Op maandag 10 september 2001 21:38 schreef Bomberman het volgende:
Eh Tordek, my newB friend ;) .. meestal posten mensen alleen maar als ze met een probleem zitten, niet om zomaar wat te posten. Lees anders ook de FAQ ff ..
Hmmmm, had ik het toch maar in ander een ander forum van GOT gepost... |:(

• Han
  • Niet online

Han

Kan me zo geen passend forum bedenken.... Verras me eens; welk forum had je dan gepost?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Mooi zeg voor je...maar is de HK hier niet geschikter voor?

|Specs|

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
HK kan ie niet komen ..

PC Specs

Verwijderd

Joh! Ik ben anders maar wat blij dat er ook oplossingen gepost worden op GoT. Alleen maar problemen <zucht> ;)

Maar als dit nu echt een goede oplossing blijkt te zijn zullen misschien andere tweakers er bij gebaat zijn niet? ALS ze tenminste mischien oooooit de search optie vinden en gebruiken....

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 21:05

Arno

PF5A

idd :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:38

mvds

Totally awesome!

Klopt ja, ik had hetzelfde. Mijn TNT2 Ultra had ook niet genoeg aan de standaard koeler en de PC had ook regelmatig spontane reboots en freezes. Met een andere koeler was dat meteen verholpen. Ik moet mijn GF2 ook maar eens onder handen nemen...

En voor de andere mensen (niet allemaal) die hier gereageerd hebben, stel je niet zo aan man. Dit forum is niet alleen voor probemen, maar ook om oplossingen te delen zonder dat erom gevraagd is.
Pagina: 1