Advertenties tussen alinea's - kan dat niet anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaelkamen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 21:14
Ik snap dat Tweakers geld moet verdienen, en heb daarom m'n adblocker uitstaan.
Maar kan er a.u.b. opnieuw worden nagedacht over de plaatsing van advertenties?
Volgens het artikel over de nieuwe advertenties:
Blijven de advertenties op dezelfde plekken staan?
Grotendeels wel. De zichtbaarste wijziging is dat er bij langere nieuwsberichten nu ook een advertentie tussen twee alinea’s kan verschijnen. Op desktops en laptops is dit een reguliere banner, op mobiel kan dit ook een ‘seamless ad’ zijn.
Vandaag kwam ik dit artikel tegen (uitgezoomd in desktop browser)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YiRMLIZnwGAvEPAcZBKqaDLpi14=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sHdSP8x5dmZO6K0V963pUkK6.png?f=fotoalbum_large

Als dit al geldt als een 'langer nieuwsbericht' dan geldt het dus voor bijna alle Tweakers artikelen.
Naast dat drie keer dezelfde banner wordt weergeven op 1 pagina, verstoort de advertentie ook het lezen van het artikel.
Kan deze 'tussendoor-banner' niet naar de zijkant worden verplaatst?

Vriendelijke groet,
CJ

[ Voor 6% gewijzigd door michaelkamen op 04-07-2024 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:33

ikloon

Product Owner
We zijn sinds dinsdag over naar de nieuwe advertentie-opzet en de advertentie in de nieuws-artikelen is daarmee inderdaad nieuw. Er is ook een ad slot beschikbaar in de rechterkolom naast het artikel. Maar deze wordt niet gevuld wanneer er een advertentie in het artikel wordt getoond.

We kijken de komende tijd natuurlijk naar de prestaties van de nieuwe opzet en zullen aanpassingen maken waar nodig. Vooralsnog zijn we nu niet van plan iets aan te passen hierin.

Feedback op advertenties kan verder in Feedbacktopic voor advertenties (banners)

Dit topic doe ik dicht.

[ Voor 9% gewijzigd door ikloon op 04-07-2024 13:29 ]

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Dit topic is gesloten.