Accountverwijdering voor 2 juli gehonoreerd, nog actief?

Pagina: 1
Acties:
  • 869 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanwege de nieuwe advertentiemuur die hier vanaf 2 juli verschijnt heb het verzoek gedaan om mijn account te laten verwijderen voor 2 juli 2024. Afgelopen donderdag werd aangegeven dat het verzoek werd gehonoreerd en dat accountverwijdering permanent is en degelijke blabla... Ik moest het bevestigen en dit heb ik afgelopen donderdag dan ook gedaan. Wanneer wordt dit account verwijderd? Het is nog steeds actief en over enkele uren is het al 2 juli. Dan gaat Tweakers.net hier definitief op zwart...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kudos voor je passief-agressieve protest 👍

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Geen idee hoe lang men de tijd mag nemen om het te verwijderen. Maar 3 werkdagen klinkt wel erg weinig, dus zou best wel eens kunnen dat het langer mag duren. Als je de site niet meer bezoekt, dan zal je er ook geen last meer van hebben.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Advertentiemuur? Heb ik een .plan gemist?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 17:55
Room42 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:01:
Advertentiemuur? Heb ik een .plan gemist?
Er zijn meer berichten over geweest, maar het meest recente was: .plan: We stappen op 2 juli over op ons nieuwe advertentiesysteem

Advertentiemuur is wellicht niet helemaal de juiste benaming, maar dit is duidelijk wat TS bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geen weiger-knop op de eerste view is echt een dikke no-no :N
Ja maar DPG... is geen goed excuus.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22:55

Moonsugar

Communitymanager
Hoi @Verwijderd,

Een verwijderverzoek moet wettelijk binnen uiterlijk 1 maand worden uitgevoerd, binnen slechts enkele dagen is niet altijd mogelijk voor ons team. Aangezien je aangeeft dat het voor jou belangrijk is dat het z.s.m. zal gebeuren zal ik kijken of ik dit intern voor je kan versnellen.

Voor het gesprek wat hier wordt gevoerd over het nieuwe advertentiesysteem plaats ik de volgende links:

De aankondiging van vorige week: .plan: We stappen op 2 juli over op ons nieuwe advertentiesysteem
Het forumtopic: Feedbacktopic voor advertenties (banners)

Aangezien er op het verzoek van de TS is gereageerd en we hiermee bezig gaan, sluit bij deze dit topic :)

Has wares if you have coin 💰

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.